tips

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-08-2005 18:51 #53090 door
tips is gemaakt door
Ik heb mijn combi nog niet zo heel lang, maar ik wil toch al beginnen met verdergaand onderhoud en revisie. Het is de bedoeling dat over een paar jaren, de auto er als nieuw uitziet, en ook technisch zo goed als nieuw is. Die jaren wil ik echter wel zoveel mogelijk blijven rondrijden in mijn Combi.
Nu ben ik op zoek naar iemand met verstand van Combi's die mij kan adviseren over welke punten ik als eerste moet aanpakken, waarschijnlijk liefst in combinatie met een taxatie.
Ik woon in het zuiden van Limburg en dus niet echt centraal, ik weet niet of er een technisch lid in deze omgeving woont. Mocht iemand me willen / kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2005 16:28 #76246 door
Beantwoord door in topic tips
Het handigst is om lid te worden van de V44 club. Je kan dan je volvo laten taxeren voor €16,00. Kijk hier bij organisatie en dan technische commissie leden. Dan kan je contact opnemen met een commissie lid dicht bij je in de buurt.

suc6;
Peter

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2005 13:23 #76245 door
Ik ben reeds lid Peter. Ik kan alleen niet de gegevens van TC12 achterhalen. Dus ik weet ook niet hoe ik contact met hem kan opnemen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2005 13:28 #76244 door
Ik heb al wat gevonden. Het was een kwestie van door'klikken'. Toen kwam ik het e-mail adres tegen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD