volvo amazon combi

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2005 23:43 #53081 door
volvo amazon combi is gemaakt door
Ik heb zojuist een '67 amazon combi aangeschaft. Nog geen ervaring met amazon's. Zijn er sites met algemene adviezen om mee te beginnen? Kan ik ergens uitgebreide specificaties van motor en auto vinden? Waar aan de moter kan ik herkennen welk motortype ik heb? Wat is een goede verzekeringsmaatschappij, wanneer ik de amazon dagelijks wil gaan gebruiken (en niet als 2e auto)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2005 08:03 #76293 door
Beantwoord door in topic volvo amazon combi
Voor verzekeringen kun je gebruik maken van de zoekfunctie en zoeken op "verzekering". Specificaties van motor en auto staan op deze site (klik rechtsboven op de Amazon in jouw geval). Aan de zijkant van de motor staat welke type het is (B16, 18 of 20). Eventueel aan het nummer nog meer info te achterhalen. Verder kan ik je aanraden om Haynes te kopen ( www.haynes.com en www.bol.com ) of de Volvo Workshop Manual. Veel plezier met je aankoop!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2005 09:11 #76292 door
Je kunt ook een mail sturen naar:
Ulla.Bergwall@volvo.com
Daar kun je productiegegevens opvragen aan de hand van chassis nummer. Wel opgeven of je 2, 4 , of 5 deurs hebt.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2005 16:20 #76291 door
Op www.volvoclubs.de/volvoev/download/motortypen.pdf staat een lijst met motornummers zodat je kan opzoeken welk motortype je hebt.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2005 12:51 #76290 door
Geef even aan waar je woont (plaats) en meld je aan bij een regio, daar kan je een schat van informatie weghalen. Kom ook naar de bijeenkomsten, leuk iedereen heeft de zelfde tik.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD