de beurs 2005

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2005 21:35 #53034 door
de beurs 2005 is gemaakt door
In een woord: het was weer geweldig! <br> Ik heb me de hele dag vermaakt, en dat is nou juist de bedoeling. <br> Mijn complimenten voor de organisatie!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2005 23:35 #76497 door
Beantwoord door in topic de beurs 2005
En de prijzen?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2005 01:09 #76496 door
ík vond het stilletjes, iedereen was zeker naar het concours op het Loo. Toch heb ik mensen ontmoet die me dierbaar zijn en daar is zo'n beurs ook voor. Tevens een paar hebbedingetjes gevonden waar ik onderbewust naar op zoek was, maar om nou te zeggen dat die op de beurs duurder waren dan in de winkels, nou neen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2005 09:38 #76495 door
Ik vond het ook weer erg leuk. Bijna precies dezelfde opzet als vorig jaar, zelfs de meeste standhouders stonden op dezelfde plaats, maar dat is juist handig!
<br><br>Het thema Mexico vond ik bijna nergens terug, behalve bij de V-44 stand. Ik had verwacht dat alle standhouders wel een Mexicaanse hoed op zouden hebben.. ;-)
<br><br>
Prijzen waren over het algemeen schappelijk en ik heb dan ook wat mooie spullen kunnen kopen (waaronder de ruitenwisserschakelaar (zie ander topic)) en spatlappen voor en achter.
<br><br>
Enige minpuntje vond ik het parkeren. Ik kon na drie rondjes gereden te hebben nog één plekje vinden, maar mijn broer moest zijn 140 tussen de "gewone" auto's parkeren. Toch jammer. Misschien een idee voor volgend jaar om wat mensen neer te zetten die het verkeer regelen en een parkeerplaats aanwijzen? Misschien bied ik mij wel aan om een dagje te vrijwilligen... ;-)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2005 12:32 #76494 door
Nou Siang, jouw suggestie dat iedereen naar het concours op Het Loo was......nee, ik zag er geen (herkenbare) volvomensen; uitgezonderd mezelf dan, maar ik was deelnemer met mijn 48er Dodge, moest daarom de beurs in Utrecht laten lopen

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2005 13:22 #76493 door
Ik vond t ook wel leuk, maar toch behoorlijk tam.
Heb weinig kofferbakkers gezien...Over de prijzen (binnen in de hal) ben ik ook niet tevreden. Je mag natuurlijk vragen wat je wilt, maar een zelfde onderdeel voor 10 euro ipv 40 (en die van 10 was nog veel beter ook) dan durf ik te praten over 'soms woekerprijzen'...
Desalniettemin: organisatie bedankt!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2005 14:47 #76492 door
Ik ging dit jaar voor de 3e keer en helaas het wordt elk jaar net wat minder. Minder in de zin dat de 'gewone liefhebber' met wat overschot aan onderdelen er nog maar mondjesmaat is terwijl de handelaren van steeds verder over de landsgrenzen lijken te komen.<br>
Tenslotte ga ik voor dat speciale onderdeel dat een andere liefhebber over heeft, het gangbare spul koop ik toch wel bij dezelfde handelaar voor hetzelfde geld dat ik op de beurs betaal.<br>
Persoonlijk vond ik het ook een stuk minder gezellig, maar dat kwam vooral omdat mijn wederhelft niet mee kon komen.<br><br>
Groetjes,<br>
Jan

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2005 15:51 #76491 door
In Rosmalen kwam ik jaren achtereen en daar zat er een soort gezellige spanning op. In Utrecht is het doods en ik ga er sinds vorig jaar niet meer heen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2005 20:51 #76490 door
<i>"In Rosmalen kwam ik jaren achtereen en daar zat er een soort gezellige spanning op. In Utrecht is het doods en ik ga er sinds vorig jaar niet meer heen"</i><br>
Nouja, 'doods' wil ik nog niet zeggen, maar ik vond Rosmalen ook leuker. Het wordt allemaal meer en meer commercieel, en dat is jammer. Het lijkt alsof veel verkopers er echt aan willen verdienen ipv lekker met een hobby bezig te zijn. Er zijn slechts een handjevol mensen waar je voor een knaak nog wat leuks kan kopen. Uberhaupt het feit dat je nu moet betalen om vanuit je kofferbakje wat 'oud ijzer' te verkopen helpt hier ook niet echt mee... Waarom wordt er niet een stuk parkeerplaats gereserveerd waar gewoon iedereen een paar vierkante meters kan gebruiken om wat spulletjes te verkopen als hij/zij daar de dag van te voren zin in heeft gekregen. Het is juist dat rommelen tussen ouwe zooi wat sfeer geeft het leuk maakt toch? Wat een aanbieder als scandcar verkoopt kan ik tenslotte wel zien op hun website...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2005 14:02 #76489 door
Ik sluit me volledig aan bij verhaal van Ben!
Ik heb op de eerste vijf beurzen in Rosmalen gestaan met Amazonderdelen, tegen echte hobby prijzen, totdat ik mijn onderdelen met een heel ander prijskaartje bij andere standhouders terugvond!!
Toen ben ik afgehaakt.
Dat de eerste beurzen in Rosmalen meer sfeer hadden is meer dan logisch. 't is nogal een verschil zeg! In Rosmalen had je ‘veldjes’, waar alle Volvotypes bijelkaar stonden. Middels bordjes kon je zo de weg vinden. Zoiets kan in Utrecht toch ook?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD