trouwring

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2005 14:13 #52882 door
trouwring is gemaakt door
Tijdens herstelwerkzaamheden aan mijn onlangs aangeschafte 142 vond ik onder de vloerisolatie achter/onder de rechtervoorstoel een trouwring.Heb de auto uit de handel vandaan en geen persoonsgegevens van vorige eigenaren.Ik zou het bijzonder leuk vinden als ik de ring aan de rechtmatige eigenaar zou kunnen terug bezorgen! Achter op de wagen zit een sticker van het volvo 140 register,dus misschien weet iemand wel iets! Laatste eigenaar waarschijnlijk afkomstig uit regio Utrecht.Ring vermoedelijk van eerdere eigenaar. Gegevens auto:volvo 142,geel,nederlandse auto,automaat,bj.02-1973.79-ZF-25 . Gegevens ring:W.N.-J.T.(?) ...-10-1954 Misschien ligt hij al 30 jaar in de wagen....... reacties aan:stevenvdsteen@casema.nl bij voorbaat bedankt voor het meedenken! Groeten van Steven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2005 17:04 #77257 door
Beantwoord door in topic trouwring
is het mogelijk die gegevens op te vragen bij RDW of bij de ledenadministratie van het 140 register in oudere lijsten?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2005 10:28 #77256 door
RDW kun je het voorval voorleggen en dan nemen zij contact op met de vorige eigenaar.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2005 09:09 #77255 door
Ik zal contact opnemen met de RDW als hij apk (goed)gekeurd is.Vandaag is de dag!Geen slapende honden wakker maken dacht ik zo...

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD