geluidsisolatie

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 16:08 #52869 door
geluidsisolatie is gemaakt door
Geluidsisolatie/ wering Volvo 144 (1968).
Vanmiddag alle bekleding verwijdert. Bodem van een stoflaag en een hoop zand ontdaan. Schoon gemaakt en ontvet. Nu is het plan om zelfkleving geluidsdempend materiaal aan te brengen. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, wellicht een adres? Ik kwam op internet, www.akoestiekwinkel.nl tegen. Wellicht dat er nog andere methodes zijn. Ben benieuwd.
Timo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 16:27 #77333 door
Beantwoord door in topic geluidsisolatie
De beste methode is misschien eens op dat vierkantje met het verrekijkertje te klikken. Er is veel goede info hierover te vinden op dit forum.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 16:43 #77332 door
Bij de auto-onderdelen zaken zijn antie- dreunplaten te koop,deze kun je zelf op maat snijden en in de auto plakken, wel met een een verfbrander of id warm maken dan kun je ze goed modelleren.
Verder voor isolatie ondertapijt gebruiken, verkrijgbaar bij de tapijt handelaren.
Voor dit alles is het een must dat de auto waterdicht is.
Vr.Gr. Kees Vos Bennekom

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2005 16:56 #77331 door
Ik heb ondertapijt gekocht bij de leenbakken, en dit op maat gesneden. Is in elk geval een hele goedkope oplossing. Ik heb 3 stukken gebruikt: Eén van links voor naar achter, één over tunnel en één rechts.<br><br>Heb wel eerst de hele bodem opnieuw in goede verf gezet.<ul>
<li> www.redux.nl/
</li>
<li> www.noise-killer.nl/index.html </li>
<li> www.akoestiekwinkel.nl/ </li>
</ul>

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2005 08:54 #77330 door
Ik heb een hekel aan plakken. Vroeg of laat begint het onder de isolatie toch weer eens te roesten en dan moet alles er weer af. Goed dik tapijt met eventueel onder tapijt doet ook al een hoop, en het kan er zo weer uit.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD