wie heeft ervaring met wim's classics?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2005 13:17 #77496
door
Beantwoord door in topic wie heeft ervaring met wim's classics?
Bedankt voor jullie reaktie allemaal. Niemand heeft dus direkt een antwoord op mijn vraag die luidt: Heeft er iemand ervaring met Wim's Classics.
Jullie antwoord op mijn vraag "hoe bak ik een appeltaart?" zou hoogstwaarschijnlijk zijn: "Kijk eens in een kookboek in het hoofdstuk zoetigheden".
Toch echt bedankt hoor jongens!
Jullie antwoord op mijn vraag "hoe bak ik een appeltaart?" zou hoogstwaarschijnlijk zijn: "Kijk eens in een kookboek in het hoofdstuk zoetigheden".
Toch echt bedankt hoor jongens!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2005 21:06 #77495
door
Hallo Ineke,
Ik heb mijn auto bij Wim gekocht en door hem gedeeltelijk laten restaureren.
Jouw auto is bij Wim in goede handen hoor, en voor een redelijke prijs. Als je goede afspraken maakt gaat er niets fout.
Niels
Ik heb mijn auto bij Wim gekocht en door hem gedeeltelijk laten restaureren.
Jouw auto is bij Wim in goede handen hoor, en voor een redelijke prijs. Als je goede afspraken maakt gaat er niets fout.
Niels
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2005 13:47 #77494
door
Ik kan je wel een direct antwoord geven, Ineke. Maar dan heb je slechts mijn ervaring. Voor het bakken van een appeltaart zou je daar misschien mee uit de voeten kunnnen, de keuze voor een garage strekt toch wat verder dacht ik. Doe je voordelen met de tips die je kreeg. Vraag je ook af waarom Wim al eerder onderwerp is geweest van een discussie op dit forum en voor een stukje appeltaart hou ik me graag aanbevolen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2005 16:46 #77493
door
Bij Willems Classics in Nij Beets Friesland moet je in ieder geval niet zijn. Dat zijn geen monteurs maar knutselaars. Een blik in de werkplaats zegt genoeg, rondslingerende motorblokken waar je overheen moet stappen en dat soort ellende.
Ik heb daar slechte ervaring: Prijsafspraken niet nagekomen en werkzaamheden niet goed uitgevoerd.
Ik heb daar slechte ervaring: Prijsafspraken niet nagekomen en werkzaamheden niet goed uitgevoerd.