medewerking gevraagd korte film

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2005 22:36 #52760 door
Geachte leden van V44

Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende,

Vanaf aanstaande zondag 20 november a.s. gaan wij in Rotterdam een korte film opnemen. Voor deze film staat ook een aantal straatscenes gepland. Nu wil het feit dat de regisseur van dit project erg gecharmeerd is van klassieke auto's en met name de Amazon en de Katterug.

Hij heeft zeer laat in het traject het idee opgevat dat het leuk zou zijn als in deze productie zoveel mogelijk old-timers te zien zouden zijn. Aan mij de twijfelachtige eer een groot aantal klassieke Volvo's en hun eigenaren te mobiliseren.

Lijkt het u leuk om bij nacht en ontij 10 keer hetzelfde rondje te rijden tot dat ene shot er perfect uitziet of uw auto op een parkeerplaats millimeters te verplaatsen voor precies de goede reflectie, laat mij dat dan zo snel mogelijk weten. We zouden zeker een stuk of 20 mooie oldtimers kunnen gebruiken.

Hieronder staan de scenes vermeld waar het om gaat.

SC. 5b2. EXT. DANIEL’S APARTMENT BUILDING – NIGHT van 23:00 tot 04:00 = totaal 5 uur
zondag 20 november op maandag 21 november
(Martijn)

SC. 8B. EXT. STREET– NIGHT van 23:00 tot 04:00 = totaal 5 uur
zondag 20 november op maandag 21 november
(Sarune, Martijn + Jennifer)

SC. 8D. EXT. FOUNTAIN– NIGHT van 23:00 tot 05:00 = totaal 6 uur
maandag 21 op dinsdag 22 november
(Sarune, Martijn)

SC. 6. EXT. STREET – NIGHT van 15:00 tot 01:00 = totaal 10 uur
woensdag 23 november op donderdag 24 november
(Sarune, Martijn, Rick + Marco)

U kunt mij bereiken op de volgende manieren:

Postbus 28047
3003 KA  ROTTERDAM
martijn@madscience.nl
+31 (0)6 247 267 10

Hieronder volgt een synopsis:

_Synopsis
Een jonge fotograaf maakt op een ochtend een serie foto's van een mysterieuze vrouw, wat leidt tot enige consternatie bij haar en haar collega's. Hun organisatie kan slechts in het geheim opereren. 

De vrouw krijgt de opdracht de dreiging te "neutraliseren".  Als zij haar opdracht wil uitvoeren, ontdekt ze een foto van één van haar collega's, genomen op het moment dat deze de fotograaf ontdekt. Wetend wat hij de fotograaf aan zal doen besluit zij hem in tijdelijk bescherming te nemen.

Intussen ontdekt de fotograaf de bovennatuurlijke aard van de vrouw en haar gezelschap. Hij beseft dat er aan haar handlangers geen ontsnappen is en neemt een drastische beslissing.

Op aanvraag kan ik u ook een compleet scenario toezenden. Wij hopen spoedig iets u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Been
Executive Producer

_madscience productions

www.madscience.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.