omkaten van volvo
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2006 17:17 #52622
door
omkaten van volvo is gemaakt door
Hier is er weer een link:
koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/ond...%2F3vDwTBPkM%3D&df=1
Werk je je te pleuren om je oldtimer in perfecte staat te krijgen vijf jaar lang.
Zie je dit op marktplaats wark te koop met kenteken is wel leuk voor de dievengilden voor het omkaten van je auto!
Werk je je te pleuren om je oldtimer in perfecte staat te krijgen vijf jaar lang.
Zie je dit op marktplaats wark te koop met kenteken is wel leuk voor de dievengilden voor het omkaten van je auto!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2006 17:31 #78537
door
Beantwoord door in topic omkaten van volvo
Hallo Arnold, de advertentie die jij bedoelt is die van mij. Die mogelijkheid is er voor het dievengilde altijd.... Ik ben nog steeds van mening dat het grootste gedeelte van de mensen hiervoor niet een compleet casco met assen, wielen, voortrein, versnellingsbak e.d. koopt. Ik kan me wel voorstellen dat dit het geval is wanneer je slechts alleen een kenteken verkoopt. De auto die wij te koop hebben is gewoon erg slecht, alleen misschien dat er nog iemand is die er iets leuks van wil/kan maken. Je kunt nl zat wrakken met kentekens van amazons kopen die nog worden aangeboden voor de restauratie. Ook hier zou het dan voor het dievengilde aantrekkelijk zijn om een auto van 100 a 150 euro te kopen om deze vervolgens om te katten. En natuurlijk, als wij twijfels hebben bij de kopers, dan zullen wij ook aan deze mensen niet het wrak verkopen. Ook wij houden daarvoor teveel van onze Amazon's.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2006 18:20 #78536
door
Arnold, al is het natuurlijk niet volgens de regels, ik zie er persoonlijk niet zoveel kwaad in mocht de eventuele koper deze wagen gebruiken om een ander om te katten. Je zou op deze manier een gestolen amazon van een ander kenteken kunnen voorzien, dat klopt. Maar mensen die uberhaupt al een amazon stelen weten vrees ik zowiezo wel een manier om hun auto weer te verkopen. Wel is dit voor particulieren een mogelijkheid om een bestaande harde amazon zonder kenteken aan een kenteken te helpen zonder de hele rompslomp met RDW-keuringen ed. En zoals ik zei: eigenlijk mag het natuurlijk niet, maar het is puur een 'administratieve' handeling: er zitten geen kwade bedoelingen achter.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2006 01:41 #78535
door
En waar moet je de grens trekken om een wrak met papieren te verkopen? Er staan er ook te koop voor 500 euro.
Als nu aleen de papieren en het chassisnummer aangeboden zouden worden geeft ik je gelijk.
Als nu aleen de papieren en het chassisnummer aangeboden zouden worden geeft ik je gelijk.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2006 13:02 #78534
door
Geen probleem toch, een kenteken is ook maar een registratie bewijs en een middel om belastingen en inkomsten te vangen.
dieven en oplichters vind je overal.
dieven en oplichters vind je overal.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2006 11:28 #78533
door
Er wordt er nu zelfs een voor 15 euro aangeboden 
Dhr Koen ,vraagje heeft dat casco voor eventueel schijfremmen?
Dhr Koen ,vraagje heeft dat casco voor eventueel schijfremmen?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2006 15:00 #78532
door
Die heeft inderdaad schijfremmen voor. Stuur mij anders ff een mailtje.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2006 16:30 #78531
door
doe ik