handboek amazon

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2006 09:13 #79133 door
Beantwoord door in topic handboek amazon
Grappig dat dit nu ter sprake komt. We hebben het de vorige redactievergadering toevallig nog over dit boek gehad. Het is inderdaad door o.a. Rob van der Zon samengesteld. Ik heb het hele verhaal over de totstandkoming van het boek in geuren en kleuren mogen aanhoren.<br><br>
Het schijnt echt een Heidens karwei te zijn geweest om de juiste info in het boek te zetten. En als zo'n boek dan klaar is dan zijn er toch altijd weer op of aanmerkingen. Ik heb niet het idee dat de redactie van het VCM er tijd en ruimte voor heeft om te werken aan een 2-de druk. Wij zijn over het algemeen druk genoeg om het blad vol en gedrukt te krijgen. Het maken van zo'n boek kan daar dan niet meer bij.<br><br>
Maar goed misschien als een of een paar trouwe Forumgangers zich aanmelden als vrijwilligers dat er toch aan een 2-de gewerkt kan gaan worden. Dat ze als hete broodjes over de toonbank zullen verdwijnen weet ik zeker.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2006 13:01 #79132 door
Als er inhoudelijk weinig of niets aan hoeft te worden veranderd dan wil ik wel gaan informeren naar de mogelijkheden om een 2e druk te laten vervaardigen en hiervoor mijn nek uit te steken. Ik moet hier wel een kanttekening bij maken dat ik onvoldoende technische kennis heb om artikelen te herschrijven of aan te vullen. Wellicht dat er anderen zijn die dit wel kunnen en dit project willen oppakken. Samen moeten we er dan wel uitkomen. Ik hoor graag. Groet André

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2006 16:06 #79131 door
Wil zo'n actie kans van slagen hebben dat is het zaak om eerst een "kluppie" te vormen die het op zich willen nemen, voordat ik het in de redactie van VCM kan voorstellen.<br><br>Vervolgens zal het bestuur van de V44 hier ook nog iets over willen zeggen denk ik. Het hele project moet ook gefinancierd worden, dus daar komt het bestuur toch om de hoek kijken lijkt mij.<br><br>
Maar het is een goed idee en leuk als leden de handen ineen willen slaan om voor de vereniging iets te beteken.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2006 16:30 #79130 door
Dries, uiteraard is het niet de bedoeling om iemand of het bestuur te passeren in deze. Als jij in de gelegenheid bent (ik weet hoe vaak het bestuur bij elkaar komt)om in het bestuur een balletje op te gooien dan hoor ik graag hoe we dit verder kunnen oppakken. Uiteraard ben ik dan ook afhankelijk van enige medewerking van een aantal welwillende leden.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2006 08:58 #79129 door
Heeft niets met passeren te maken hoor. Maar het is het handigste dat ik in de volgende redactievergadering, als er al een groepje is wat zich wil inzetten, het aan de redactie voorstel. Vervolgens kunnen we dan richting bestuur om te kijken of er mogelijkheden zijn.<br><br>
Dus laat maar weten of er vrijwilligers zijn die behalve zwarte handen ook eens in de boeken willen duiken. Wie doet mee???

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD