handboek amazon oproep
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2006 10:24 #52516
door
handboek amazon oproep is gemaakt door
Na een korte inventarisatie blijkt er toch wel behoefte te zijn aan een 2e druk van het handboek voor de Amazon. Ook heb ik inmiddels begrepen dat de 1e druk niet zonder slag of stoot ter wereld is gekomen en dat het een en ander veel tijd en energie heeft gekost van een aantal vrijwillegers.
Bij een eventuele 2e druk zal dat niet anders zijn.
Toch wil ik hierbij een oproep doen aan met name een aantal die-hard deelnemers aan dit forum om in klein comité dit te gaan bespreken. Ik hoor graag op korte termijn van jullie zodat het in de eerstvolgende redactievergadering van het VCM besproken kan worden.
Bij een eventuele 2e druk zal dat niet anders zijn.
Toch wil ik hierbij een oproep doen aan met name een aantal die-hard deelnemers aan dit forum om in klein comité dit te gaan bespreken. Ik hoor graag op korte termijn van jullie zodat het in de eerstvolgende redactievergadering van het VCM besproken kan worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2006 12:13 #79177
door
Beantwoord door in topic handboek amazon oproep
Een (ongewijzigde)2e druk, behoeft m.i. geen bovenmatige energie te kosten en zal zeker bij de nodige (nieuwe) leden, een welkome aanvulling zijn op datgene wat de V-44 aan biedt. Komt er een herziene 2e druk, dan is de te investeren energie uiteraard recht-evenredig afhankelijk van het wensenpakket ( foutjes er uit halen of op onderdelen, aanvulling/uitbreiding?). Desgevraagd wil ik hier best eens over mee praten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2006 13:30 #79176
door
Wat betreft een ongewijzigde 2e druk heb je gelijk. Maar ik heb begrepen dat het boek toch op onderdelen kan worden aangepast en aangevuld. Je dient er wel rekening mee te houden dat je het niet iedereen naar de zin kan maken en dat er altijd wel op en/of aanmerkingen en wensen blijven. Dat kunnen de makers van de 1e druk beamen. Laten we proberen om de kennis die binnen de vereniging aanwezig is zo goed als mogelijk vast te leggen. Wil je hieraan deelnemen mail dan naar a.boer53@chello.nl
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2006 15:05 #79175
door
oke, ik mail.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2006 20:24 #79174
door
Het is een boek met hier en daar afbeeldingen van een 140.Er wordt voortdurend verwezen naar speciaal volvo gereedschap dat niet meer bestaat.Het boek voegt naar mijn mening niets toe aan de al bestaande boeken.