kenteken aanvragen

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2006 16:19 #52450 door
kenteken aanvragen is gemaakt door
Aangezien we binnenkort gaan beginnen met de wederopbouw van onze combi, leek het mij zinvol om contact op te nemen met de RDW. We hebben een verklaring nodig van de fabrikant dat het chassisnr. overeen komt met het bouwjaar, omdat we de originele kentekenpapieren niet hebben. Ik moet dus contact opnemen met Volvo. Is er iemand die weet wie ik moet bellen? We hebben het type-plaatje, een invoerdocument en een vrijwaringsbewijs van de Noorse RDW. Alvast bedankt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2006 16:34 #79592 door
Beantwoord door in topic kenteken aanvragen
vraag info/begeleiding bij FEHAC; www.fehac.nl

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2006 17:30 #79591 door
Bedankt voor de tip, ik heb ze een mailtje gestuurd. Ik vraag me trouwens af of het vrijwaringsbewijs niet voldoende is, daarop staan bouwjaar, chassisnr. en het noorse kenteken vermeld. Die vraag heb ik ook naar de RDW gemaild, dus dat hoor ik binnenkort. We gaan trouwens ook proberen om contact op te nemen met de voormalige eigenaar die er op staat. Kijken of we nog wat over de geschiedenis van de auto te weten kunnen komen. Gezien de deuken die er in zaten is er ooit iets behoorlijk zwaars op het dak gevallen. We hebben een noorse vriend die er voor ons achteraan gaat.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2006 23:55 #79590 door
Stuur een mail naar Ulla.Bergwall(a)volvo.com met daarin het chassis nummer en vermeld of het een 2 of 4 of 5 deurs is.
Dan krijg je de productie gegevens.
Werkt alleen als de auto in Zweden geproduceerd is.

Succes

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD