vakantie frankrijk spanje portugal
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2006 20:56 #52440
door
vakantie frankrijk spanje portugal is gemaakt door
Ik ga dit voorjaar met de Ama naar Frankrijk, Portugal en Spanje. Ook een Ama kan wel eens iets mankeren en een nieuw onderdeeltje begeren. Heeft er iemand (Email-)adressen van hobbyisten en/of handelaren in een van genoemde landen? Andere zaken om rekening mee te houden?
Vast bedankt.
Han
Vast bedankt.
Han
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2006 21:57 #79647
door
Beantwoord door in topic vakantie frankrijk spanje portugal
zelf de nodige spullen meenemen en lid van de anwb worden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2006 23:27 #79646
door
Ik zou gewoon telefoonnummers en emailadressen van Nederlandse handelaren meenemen en het op laten sturen naar je vakantieadres. Maar ja, dat duurt natuurlijk wel een paar dagen. Hopen dat het niet nodig is natuurlijk...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 13:23 #79645
door
Dat lid worden van ANWB zou ik maar uitsparen. Ervaring: Destijds yougoslavie: motorbrand bij Ford Fiesta van 8 jaar oud. Reactie ANWB: Economisch afgeschreven en alleen sleepkosten naar dichtsbijzijnde garage werden vergoed! Auto is door mij lopend gemaakt met minimale middelen en op eigen kracht naar Holland gereden. Bij navraag bleek hetzelfde te gelden voor mijn 544: Lekker zelf uitzoeken! Dus weg met ANWB!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 16:21 #79644
door
Ben daarom lid geworden van de KNAC, hebben een speciale Classic car lidmaatschap. Iets duurder dan de ANWB maar een perfecte service bij calamiteiten in het buitenland!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 17:35 #79643
door
<i>Dus weg met ANWB!</i>
<br><br>
Je bedoelt: dus weg <i>zonder</i> de ANWB!
<br><br>
Je bedoelt: dus weg <i>zonder</i> de ANWB!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 18:57 #79642
door
Eenpaar jaar geleden moest je bij de anwb bijbetalen voor een auto ouder dan 6 of 7 jaar.Had je dit wel gedaan .Nu hoeft dat niet meer en ik ken een behoorlijk aantal mensen die prima zijn geholpen met hun volvo klassieker in het buitenland.Het lijkt me niet correct om een goede organisatie zo in een kwaad daglicht te zetten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 19:17 #79641
door
De anwb alarmcentrale heeft zelfs speciale adressen die bv amazons e.d. kunnen herstellen. De alarmcentrale bemiddeld en zorgt voor spoedleveringen van benodigde onderdelen. Dan bestaat nog de mogelijkheid om bv de auto in Frankrijk te laten herstellen en met een vervangende auto de vakantie te laten vervolgen zodat de auto op de terugweg weer opgehaald kan worden. Of je zoekt een camping in de buurt toch.
Je moet voor een IRK wel bijbetalen voor een oudere auto. (12euro of zo, toch peanuts!) Neem gewoon het standaardspul mee. Punten, condensator, zekeringen, verdeelkap, rotor, v-snaar, binnenband olie en koelvloeistof.
Vergeet de verloopnippels voor LPG niet en het veiligheidsvestje.
Veel plezier!
Je moet voor een IRK wel bijbetalen voor een oudere auto. (12euro of zo, toch peanuts!) Neem gewoon het standaardspul mee. Punten, condensator, zekeringen, verdeelkap, rotor, v-snaar, binnenband olie en koelvloeistof.
Vergeet de verloopnippels voor LPG niet en het veiligheidsvestje.
Veel plezier!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 19:20 #79640
door
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2006 20:32 #79639
door
Hij heeft mazzel dat die boot erachter hing.Dus hang er voor de veiligheid maar een boot achter.