2e auto ... volvo schorsen ??
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 11:22 #52426
door
2e auto ... volvo schorsen ?? is gemaakt door
Heyyy volvofans, effe een vraagje. Vanwege het dramatische parkeer probleem in mijn nieuwe wijk ben ik het gezoek voor een plekje zat. Daarnaast zijn de buren niet zo zuinig op mijn volvo als ik dus ik ben het zat. Ik wil een mini kopen en de volvo in een schuur zetten waar mijn caravan ook staat of evt verkopen. Ja verkopen, het spijt me echt maar in vind het zom waanzinnig zonde om te zien hoe snel zaken verlopen in zon stadswijkje. Dus mijn vraag, wat zou nou een handige oplossing zijn. Als ik maar weinig rij in de volvo, zeg alleen de zomer maandjes hoe los je dat dan op met de verzkering en schorsingen ed ??
Daarnaast, wat zou mijn volvo opleveren ? Een orginele 123GT, buitenkant op de bumpers na gewoon netjes, binnenkant zelfde verhaal, onderkant hard, geen roest op 1 dwarsbalkje na dat vervangen wordt zodra het zonnetje weer schijnt. 3 maanden geleden een revisiemotor in gegaan. Alleen de kofferbak en de achterste wielkasten hebben wat roest... sja. Wat levert zoiets op dan ?? of beter gezegd wat kan ik dr voor vragen.
Daarnaast, wat zou mijn volvo opleveren ? Een orginele 123GT, buitenkant op de bumpers na gewoon netjes, binnenkant zelfde verhaal, onderkant hard, geen roest op 1 dwarsbalkje na dat vervangen wordt zodra het zonnetje weer schijnt. 3 maanden geleden een revisiemotor in gegaan. Alleen de kofferbak en de achterste wielkasten hebben wat roest... sja. Wat levert zoiets op dan ?? of beter gezegd wat kan ik dr voor vragen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 12:17 #79736
door
Beantwoord door in topic 2e auto ... volvo schorsen ??
Schorsen doe je alleen als je geen wegenbelasting wilt betalen, geen verzekering hebt of geen APK. Gewoonlijk is dat bij restauratie projecten en het is altijd voor een jaar. Bij jouw auto hoef je geen belasting te betalen, de APK is naar ik aanneem in orde, en de verzekering neem je gewoon voor een beperkt kilometrage om de prijs laag te houden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 13:11 #79735
door
de buren zijn niet zo zuinig op je auto?????
en daarom doe je hem weg? ik zou je buren "weg doen"
en daarom doe je hem weg? ik zou je buren "weg doen"
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 14:12 #79734
door
Beste Bart, het zou toch eeuwig zonde zijn als je de Volvo zou wegdoen vanwege het parkeergedrag van een buurman. Ik ken iemand die in A'dam centrum woont en dagelijks op zijn fiets (of tram) naar West gaat om daar zijn Amazon op te halen en naar zijn werk te gaan. Daar is ruimte en kost niks. Soms moet je voor je gemoed wel eens een deukje accepteren, het zij zo. Je woont blijkbaar net als ik in een drukke omgeving. Als je hem weinig gebruikt zou je een caravanstalling kunnen overwegen, overdekt of niet. Dan zou je een kleine japanner als 2e auto kunnen kopen of zo. De vaste lasten van een Amazon zijn toch al laag, een oldtimerverzekering en wat onderhoud en geen wegenbelasting.
Momenteel zijn oldtimers niet zo gewild en dat drukt de prijs, de zomerperiode is vaak de meest gunstige kijk maar naar huizenprijzen.
Laat anders een taxatie doen door een TC, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
groetjes marcel. moeilijk he?
Momenteel zijn oldtimers niet zo gewild en dat drukt de prijs, de zomerperiode is vaak de meest gunstige kijk maar naar huizenprijzen.
Laat anders een taxatie doen door een TC, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
groetjes marcel. moeilijk he?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 16:30 #79733
door
enne, wie trekt de caravan dan?