nachtrit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 19:35 #52423
door
nachtrit is gemaakt door
Ik ben nu al doodzenuwachtig voor de nachtrit morgen.Ik zie erg slecht in het donker!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 20:38 #79756
door
Beantwoord door in topic nachtrit
Dan laat je jouw zoon toch rijden. Ik heb bij de opticien een zg. "geelfilter" gehaald, een gele zonnebril waarmee je in het donker minder verblind wordt door de lichten van tegenliggers en je in het donker, bij regen, mist en sneeuwval een beter contrast krijgt. Veel plezier, ik ben helaas verhinderd.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 20:46 #79755
door
mijn zoon gaat ook rijden.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 21:38 #79754
door
ik heb net 100 watt lampjes in de Cibié verstralers gemonteerd en even een proefritje gemaakt; nou, de hele buurt zat met de zonnebril op...dus Niek, ga niet voor me rijden, want daar helpt geen enkele bril meer tegen!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2006 23:35 #79753
door
Als je in d10 110 Wattesr kijkt rijdt een van de twee de verkeerde kant uit. Tot morgen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2006 00:09 #79752
door
enne... we zien in de uitslag wel wie er gelijk had
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2006 23:17 #79751
door
Iedereen is gestart als het goed is. Succes mensen! Ben benieuwd naar de (sterkte) verhalen! Heb toch wel een beetje spijt dat ik niet meedoe...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2006 00:39 #79750
door
Even wat statistics: (Vanuit Zoetermeer) naar Soest om ca. 1700 uur mijn 1st time navigator Marit opgehaald, na een stevige hap aldaar om 1900 uur vertrokken naar Loenen en gestart met de rit om 2100 uur.
Toch Marit de eerste etappe (routebeschrijving) laten rijden en zelf kaartgelezen: ook de grensbenadering was niet heel erg lastig ! Om 0300 uur na soep en broodje, zelf aan het stuur, het tweede deel: de 66 foto's als route-aanwijzing leek eenvoudig, maar toch (vermoeidheid ?)in de fout gegaan, kostte extra tijd maar toch nog niet eens veel te laat gefinished om ca. 0630 uur. Terug naar Soest voor koffie -weer thuis om 0900 uur: totaal met ongeveer 500 km en 55 L brandstof weer een heel leuke V44-Nachtrit gereden mee dankzij Marit, tot nu mijn beste navigator. Nu de uitslag nog: wij gingen voor de eerste plaats !
Toch Marit de eerste etappe (routebeschrijving) laten rijden en zelf kaartgelezen: ook de grensbenadering was niet heel erg lastig ! Om 0300 uur na soep en broodje, zelf aan het stuur, het tweede deel: de 66 foto's als route-aanwijzing leek eenvoudig, maar toch (vermoeidheid ?)in de fout gegaan, kostte extra tijd maar toch nog niet eens veel te laat gefinished om ca. 0630 uur. Terug naar Soest voor koffie -weer thuis om 0900 uur: totaal met ongeveer 500 km en 55 L brandstof weer een heel leuke V44-Nachtrit gereden mee dankzij Marit, tot nu mijn beste navigator. Nu de uitslag nog: wij gingen voor de eerste plaats !