hulde organisatie nachtrit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2006 13:05 #52418
door
hulde organisatie nachtrit is gemaakt door
Vannacht de nachtrit gereden. Mooie tocht en prima georganiseerd. Hulde aan de organisatoren. Voor mij en de kinderen leuk om te doen. We waren gestart rond 20:30 en om 1:30 de eerste ronde afgelegd. De tweede omloop was op basis van fotoherkenning, waarbij er een paar gemene instinkertjes waren. Toch de weg terug gevonden en om 5:30 weer terug, toen waren de 'professionals' al een paar uur binnen. Nog net met ochtendgloren het bed in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2006 15:21 #79780
door
Beantwoord door in topic hulde organisatie nachtrit
Inderdaad Fred, een geweldig vermakelijke rit! Zoeken naar bemantelde ontmantelde paddestoelen kan je midden in de nacht flink bezig houden!
Inderdaad hulde aan de organisatie en ik kijk uit naar de uitslag!
Inderdaad hulde aan de organisatie en ik kijk uit naar de uitslag!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2006 21:11 #79779
door
Prima rit, heel erg van genoten. Goed georganiseerd.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2006 21:30 #79778
door
Dit was erg goed! De rit zat bijzonder knap in elkaar en hield je bezig van de eerste tot de laatste seconde.
Hulde aan de organisatie, de nachtrit heeft zich in enkele jaren tot iets heel moois ontwikkeld!
Hulde aan de organisatie, de nachtrit heeft zich in enkele jaren tot iets heel moois ontwikkeld!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2006 23:21 #79777
door
Goed georganiseerd.Spannende rit.Ik was eigenlijk niet eens moe.Nog flink door moeten karren om op tijd binnen te zijn.Hulde aan de organisatie!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2006 09:43 #79776
door
Niets meer aan toe te voegen. Volgend jaar weer!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2006 10:06 #79775
door
helemaal mee eens!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2006 00:50 #79774
door
Idd volgend jaar zeker weer (met Marit)! Zie mijn kort verslag in eerdere post over de V44-Nachtrit 2006.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2006 18:22 #79773
door
Prima Sieger, zal proberen het verslag voor het VCM op die wijze te maken.
De route was inderdaad een (vorm) leuke "krakeling", waardoor je elkaar diverse keren tegen kwam. Nog leuker om achter iemand te rijden die rechtsaf slaat terwijl wij zelf rechtdoor moesten....
Het veld Triumph sportwagens wat er dwars door heen kwam was oogverblindend, sommigen hadden een dubbele batterij mistlampen en konden niet zo makkelijk het dimschakelaartje vinden. Volgend jaar weer !! Dank aan het organiserende duo.
De route was inderdaad een (vorm) leuke "krakeling", waardoor je elkaar diverse keren tegen kwam. Nog leuker om achter iemand te rijden die rechtsaf slaat terwijl wij zelf rechtdoor moesten....
Het veld Triumph sportwagens wat er dwars door heen kwam was oogverblindend, sommigen hadden een dubbele batterij mistlampen en konden niet zo makkelijk het dimschakelaartje vinden. Volgend jaar weer !! Dank aan het organiserende duo.