volvo beurs in schagen 1 april (geen grap)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2006 20:39 #52397
door
volvo beurs in schagen 1 april (geen grap) is gemaakt door
1 april: Volvo onderdelenmarkt
De V-44 vereniging afd. Noord-West organiseert wederom een Volvo onderdelenmarkt. Er mag weer gebruik gemaakt worden van dezelfde locatie als vorig jaar: een loods op het industrieterrein Witte Paal te Schagen.
De V-44 vereniging afd. Noord-West organiseert wederom een Volvo onderdelenmarkt. Er mag weer gebruik gemaakt worden van dezelfde locatie als vorig jaar: een loods op het industrieterrein Witte Paal te Schagen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2006 12:03 #79894
door
Beantwoord door in topic volvo beurs in schagen 1 april (geen grap)
Heb je een adres of straatnaam? Dan instrueer ik mijn TomTom en start de Amazon.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2006 12:18 #79893
door
Grote onderdelenmarkt zaterdag 1 april in Schagen. ============================ Schagen is zaterdag 1 april het toneel van de jaarlijkse onderdelenmarkt van regio Noord-West. In een riante loods is weer van alles te vinden. Ook bij regen houdt iedereen het droog, het vorig jaar nog lekkende dak is inmiddels gerepareerd, en ook de stroomvoorziening is weer op orde. De jaarlijkse markt, die uit het hele land aanbieders en bezoekers trekt, heeft dit jaar voor de tweede keer in Schagen plaats omdat de vele malen gebruikte locatie in Berkhout helaas niet langer beschikbaar is. De markt opent de deuren voor het publiek om 10.00 uur en duurt tot een uur of drie. Geen toegangsprijs, geen parkeerkosten. Waar vind je dat tegenwoordig nog? In Schagen dus op zaterdag 1 april op het adres Witte Paal 26. Het pand is te vinden op het gelijknamige industriegebied dat op de plaatselijke richtingaanwijzers goed is aangegeven. Nadere informatie, ook over deelname, is te verkrijgen bij Bas de Koning, tel. 0229-572726
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2006 13:22 #79892
door
Leuk, ik kom. Dank!