hulp gezocht p1800 1966

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2006 22:48 #52393 door
hulp gezocht p1800 1966 is gemaakt door
Eindelijk besloten mijn P1800 te laten restaureren. Althans, plaatwerk laat ik doen evenals het spuiten. Opbouwen moet ik grotendeels zelf doen om kosten te besparen.
Wie woont in omgeving Den Haag/Scheveningen en heeft een weekend tijd om mij te helpen met het opbouwen en misschien ook 'afbouwen'.
Zelf heb ik tot nu toe weing kennis van mijn P, alhoewel ik al 10 jaar P rij. De motor en het dasboard blijven in de auto, maar al het chroom moet eraf, alsmede het interieur. Ik wil de auto opbouwen met nieuwe interieurdelen (heb ik reeds, bekleding alsmede nieuw hemeltje) en wat nieuw en vernieuwd chroom (heb ik ook al grotendeels). Eindelijk wil ik ook de Blaupunkt Bremen installeren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2006 11:18 #79911 door
Beantwoord door in topic hulp gezocht p1800 1966
Als je zelf stript, weet je hoe het in elkaar zat als je weer gaat opbouwen. het is m.i. makkelijker dan het lijkt. Gewoon rustig de boel bekijken en durven aan te pakken. Bij ingewikkelde zaken evt. een paar aantekeningen maken zodat je het ook nog weet als je na een tijd weer gaat opbouwen. Kortom, gewoon de stoute schoenen aantrekken en durven te beginnen. Geeft ook veel voldoening als je het straks allemaal zelf weer in elkaar hebt gezet. Ook ik ben als niet techneut en kantoor commando gewoon begonnen en het valt allemaal best mee...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2006 22:32 #79910 door
Hoi Niek

Voordat je iets begint te demonteren alles vast leggen op foto of video helpt erg goed als je het later weer in elkaar moet zetten
succes Mario

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2006 20:11 #79909 door
tuuirlijk waar woon je

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD