gewoon leuk

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2006 16:01 #52301 door
gewoon leuk is gemaakt door
Achter deze link zit een filmpje waar we tijdens de Elandrun in Lelystad een puntje aan kunnen zuigen: www.straffe.nu/old/movies/amazon_rs.avi Verder is er op de volgende site nog veeeeel meer te zien van deze opgefokte amazon. www.straffe.nu/old/pelle.html Veel plezier!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2006 22:21 #80332 door
Beantwoord door in topic gewoon leuk
Hij rijdt als een truttemieke maar louter lof over de engineering! Over een tijdje, als ik niet meer stufi-afhankelijk ben, krijgt mijn amazon ook kunstmatige beademing...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2006 00:11 #80331 door
ik geef het je te doen om op zulke bandjes snel een circuitje te rijden, maar vertel eens, wat zijn jouw plannen? Een turbo op de B20, een compressor of beide zoals op de nieuwe Polo?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2006 08:49 #80330 door
Wat bedoel je met zulke bandjes? ;)

inz.se/helphost/Pelle/pelle2liten.jpg

Volkswagen's twincharger is wel een leuk idee, vooral efficient. Maar voor m'n amazon zat ik meer te denken aan iets met een b230, turbo-formaatje-belachelijk, 16kleppen en megasquirt. Ik moet alleen nog bedenken hoe ik de kosten en tijd aan m'n vriendin verantwoord ;)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2006 12:05 #80329 door
Niet te moeilijk doen: met een "manual boost control" van 30$ verkrijg je een winst van ± 50 pk! Maw, als je uitgaat van een lpt motor (B230FK geloof ik) ga je van 135 naar 185pk, als je een hpt neemt als uitgangsbasis, dan start je al met 165pk. Daarnaast kan je ook nog chippen enzo. Op forum www.volvo700vereniging.nl is genoeg discussie te vinden over deze weg.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD