en ja hoor.. ook de lul, vandalisme !
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2006 16:47 #52289
door
en ja hoor.. ook de lul, vandalisme ! is gemaakt door
Jaja.. dacht dat ik dr aan zou ontkomen maar helaas. Afgelopen weekend snachts een harde knal en een auto volgas weg, ik keek snel uit het raam en kon net zn nummerplaat opschrijven, effe in de straat kijken wat het was, de zijkant van de B kadett van mn vriendin uit 71 (auto dan he) helemaal in poeier, en gewoon doorrijden he ? Dader achterhaald, bleek een of andere dronkelap te zijn die met de wagen van zn baas die schade had gereden en dus niet durfde te stoppen omdat die dronken was (handig al die info als je vriendinnetje bij de pliesie werkt) Maar goed.. schade krijgen we uitgekeerd. Sta ik dus gister mn Amazone te wassen... dikke kras van voor naar achter langs de zijkant, portier, en complete achterkant mee gepakt... wat een grafhonden he ? Dat ze godverdomme niet met dr fikken van je wagen af kunnen blijven. Ik snap dat niet hoor, 2 oldtimertjes in de volksbuurt hier en beide in de 2 maanden dat ik hier woon flinke schade. Wat is dat toch, afgunst ???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2006 18:03 #80381
door
Beantwoord door in topic en ja hoor.. ook de lul, vandalisme !
Dit komt niet alleen bij oldtimers voor.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2006 18:46 #80380
door
Helaas gebeurt dit overal en is niet aan plaatsbuurt of streek gebonden. Mijn nieuwe S40 nog geen 2 dagen oud 2 deukjes en een streep van een halve meter en de dader .....
Heb gelukkig een garage voor m'n Amazon.
Heb gelukkig een garage voor m'n Amazon.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2006 12:51 #80379
door
Tip 1: ga NOOIT in een volksbuurt wonen! Tip 2: koop een vrijstaand huis met in een straal van 3 kilometer geen buren. Beter een verre vriend, dan een buur.
<br><br>Wel ontzettend klote voor je Bart. Nog kans gezien om die kras eruit te poetsen?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2006 13:33 #80378
door
Beste bart,ik begrijp best dat je kwaad bent op zulk gedrag van andere mensen.
Maar of je het op deze manier(het vloeken)moet uiten op onze site,ben ik het zeker niet met je eens.dit taalgebruik past ons niet(normen en waarden).
m.v.gr. mart bouhuis.
Maar of je het op deze manier(het vloeken)moet uiten op onze site,ben ik het zeker niet met je eens.dit taalgebruik past ons niet(normen en waarden).
m.v.gr. mart bouhuis.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2006 13:37 #80377
door
JA, ik ken het. Mijn P1800S werd rondom bekrast twee weken nadat 'ie gespoten was. Geen geld gekregen van de verzekering want hij stond niet op een officiele parkeerplek maar op een oprit. Ik had die afspraak gemaakt met mijn buurman die een garagebedrijf had en na sluitingstijd mocht ik daar mijn auto parkeren ivm parkeerplektekort in de volksbuurt. Nu dus maar in een sjieke buurt gaan wonen, maar ook daar ben je niet veilig. Straathockey is polulair onder de hockeydames en menig bal heeft mijn andere (nieuwe) Volvo al geraakt. Ik leg me er maar bij neer. Misschien is een vrijstaande boerderij in het hoge Noorden van Nederland de beste optie, maar voorlopig blijf ik liever wonen waar ik nu zit.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2006 14:41 #80376
door
@mart bouhuis, excuus voor het schelden. Mijn frustratie was hoog maar je hebt gelijk, op een forum als deze past dat niet. Ga zo maar eens even aan de gang met een poetsdoek en een potje kleurwax.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2006 19:36 #80375
door
Hallo bart, fijn dat je zo goed reageerde op mijn bericht.verder veel schadevrije jaren toegewenst.
m.v.g. mart.
m.v.g. mart.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2006 09:28 #80374
door