hoe was de alv?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2006 19:47 #52278 door
hoe was de alv? is gemaakt door
Kon er helaas vanmiddag niet bij zijn, maar hoe was de ALV?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2006 20:05 #80450 door
Beantwoord door in topic hoe was de alv?
Zeker weer de moeite waard, maar met een opkomst van slechts 63 leden toch wat mager bezocht. Waar zijn de overige 3900 leden, vraag ik mij dan af...
<br><br>
In augustus gaat de nieuwe website in ieder geval online en het oude forum wordt omgezet naar het nieuwe. Dus alle informatie blijft behouden!<br><br>Er waren nog belangrijker zaken aan de orde, maar daarvoor had je er maar bij moeten zijn. Meer informatie volgt waarschijnlijk nog wel via het VCM.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2006 00:44 #80449 door
Bas ik vind jouw opmerking over het aanwezig zijn kort door de bocht. Ik het het bestuur al verschillende keren de ALV op een zaterdag te houden omdat de zondag voor mij iets meer betekent. Om die reden zal de ALV niet bezoeken. Waarom houdt het bestuur daar geen rekening mee? enige eerbied voor mensen die een ander opvatting over de zondag hebben zou ze sieren. Ik krijg daar van het bestuur geen antwoord op. Vandaar dat ik er vandaag niet was en als het zo doorgaat ook de komende jaren niet. Ik dacht dat wij een beetje respect voor elkaar zouden moeten kunnen opbrengen, door ook eens met andere opvattingen rekening te houden.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2006 11:47 #80448 door
Tja, voor andere mensen is de zaterdag weer heel speciaal...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2006 12:59 #80447 door
Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen met mijn opmerking en ik respecteer je keuze. Maar dan nog vind ik dat er in verhouding maar weinig mensen zijn.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD