bouten en moeren
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2006 10:30 #52225
door
bouten en moeren is gemaakt door
Mede Volvofanaten,
Ik ben, samen met vriend met gouden handjes, momenteel in de opbouwende fase van een restauratie van onze Amazon P220.
Om één en ander weer fatsoenlijk aan elkaar te schroeven gebruiken wij gedeeltelijk de oude bouten en moeren die nog in goede staat zijn. Daarnaast moeten er echter ook de nodige bouten en moeren vervangen worden. Hiervoor wil ik graag een assortimentje ergens op de kop tikken. Heeft er iemand een idee wat de meest voorkomende soorten, maten en lengte's zijn van de bouten? En hetzelfde mbt de moeren?
Bij voorbaat dank voor de input.
Groet
Ton
Ik ben, samen met vriend met gouden handjes, momenteel in de opbouwende fase van een restauratie van onze Amazon P220.
Om één en ander weer fatsoenlijk aan elkaar te schroeven gebruiken wij gedeeltelijk de oude bouten en moeren die nog in goede staat zijn. Daarnaast moeten er echter ook de nodige bouten en moeren vervangen worden. Hiervoor wil ik graag een assortimentje ergens op de kop tikken. Heeft er iemand een idee wat de meest voorkomende soorten, maten en lengte's zijn van de bouten? En hetzelfde mbt de moeren?
Bij voorbaat dank voor de input.
Groet
Ton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2006 11:34 #80679
door
Beantwoord door in topic bouten en moeren
Deze staat vaak met assortimenten op beursen:
Mac Bolt & Mac Nut, Vermeerstraat 4 2665 XH Bleiswijk tel: 010-5223849
Mac Bolt & Mac Nut, Vermeerstraat 4 2665 XH Bleiswijk tel: 010-5223849
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2006 13:26 #80678
door
Imparts(
www.imparts.nl
)verkoopt zakjes met een assortiment unc/unf bouten.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2006 01:39 #80677
door
Nuttige vraag 
Ik heb even op de site van imparts gekeken maar wat is het slimste om te bestellen, UNC of UNF of BSF (laatste zal wel niet)?
Ik heb even op de site van imparts gekeken maar wat is het slimste om te bestellen, UNC of UNF of BSF (laatste zal wel niet)?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2006 22:39 #80676
door
Allereerst mijn dank voor de reacties.
Mbt de verkrijgbaarheid heb ik zelf ook wel wat adressen, maar het gaat er nij vooral om welke maten en lengte's er het meeste voorkomen in een P220.
Naast Imparts, zijn er ondermeer nog www.angloparts.com en www.limora.nl/
Mbt de verkrijgbaarheid heb ik zelf ook wel wat adressen, maar het gaat er nij vooral om welke maten en lengte's er het meeste voorkomen in een P220.
Naast Imparts, zijn er ondermeer nog www.angloparts.com en www.limora.nl/