oltimer verzekring
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2006 23:02 #52149
door
oltimer verzekring is gemaakt door
Hallo,
Ik ben op zoek naar een oltimerverzekering.
Heb nu een amazone combi uit 1966.
Ben hem aan het restaureren (eerst lopend maken en door apk en volgend jaar laten spuiten)
Maar eerst wil ik plus minus 2 maanden rijden om te voelen hoe zo'n auto rijdt en wat er nog meer aan mankeerd.
Nu ben ik dus op zoek naar een oldtimerverzekering. Ik gebruik de auto alleen in de zomer.
Heeft een van jullie een goede tip?
P.s. Heb me al ingeschreven bij de club dus binnen paar weken ben ik er lid van...
Ik ben op zoek naar een oltimerverzekering.
Heb nu een amazone combi uit 1966.
Ben hem aan het restaureren (eerst lopend maken en door apk en volgend jaar laten spuiten)
Maar eerst wil ik plus minus 2 maanden rijden om te voelen hoe zo'n auto rijdt en wat er nog meer aan mankeerd.
Nu ben ik dus op zoek naar een oldtimerverzekering. Ik gebruik de auto alleen in de zomer.
Heeft een van jullie een goede tip?
P.s. Heb me al ingeschreven bij de club dus binnen paar weken ben ik er lid van...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2006 23:15 #81046
door
Beantwoord door in topic oltimer verzekring
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2006 10:17 #81045
door
...en zoek even met de verrekijker op dit forum, want hier is al waanzinnig veel over geschreven !
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2006 15:25 #81044
door
Ik zelf ben een maand of 4 geleden in een oldtimer gaan rijden en heb verschillende maatschappijen bekeken en ben toen bij de ANWB uiteindelijk terecht gekomen ze het gaat nog eenvoudig ook via anwb.nl m vr gr bas.