wij zoeken een katterug als trouwauto

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2006 13:08 #52144 door
Hallo!

Hopelijk kunnen jullie ons helpen. Volgend jaar, zaterdag 9 juni gaan wij trouwen. Mijn aanstaande is volvo fan en zijn ultieme trouwauto is dan ook de volvo katterug, liefst in zwart of donkerblauw. Tot nu toe is het ons nog niet gelukt om er een te vinden die we voor een dag mogen lenen/huren evt. met chauffeur. Weten jullie iemand die ons kan helpen? Wij zelf wonen in Noord-Limburg, dus als er iemand een katterug heeft in het zuiden van Ned. (Limburg,Brabant, Gelderland) dan horen wij dat heel graag.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groetjesss,

Joyce Peggen
e-mail: joyce.peggen@hotmail.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2006 13:30 #81066 door
Beantwoord door in topic wij zoeken een katterug als trouwauto
ff surfen op het net met als steekwoorden Volvo en trouwauto en er komen voldoende mogelijkheden voorbij; besef wel dat een tweedeurs niet echt ideaal is voor trouwen ivm de lastige instap, vooral met lichte uitbundige kleding; voordeel van huren met chauffeur is dat het bedrijf aansprakelijk is voor als er iets mis gaat en je geen tijd hoeft te besteden aan het verkeer, parkeren etc, nadeel is dat het wat duurder is; een kennis die het voor een zacht prijsje doet is kostentechnisch aantrekkelijker, maar als het bv een auto is die niet dagelijks rijdt loop je meer risico op technische ongemakken en kan je nergens verhaal halen; ik zou zeggen: laat je lekker verwennen, je kan er nog een jaar voor sparen......

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2006 14:45 #81065 door
Als je met chauffeur huurt kun je inderdaad vinden wat je wilt, met bijbehorende prijs natuurlijk.
Echter kan ik me voorstellen dat veel mensen juist voor die ene keer in hun leven dat ze in een oldtimer zitten (even heel generaliserend voor veel mensen die zo'n trouwauto zoeken) juist dan zelf graag zouden willen rijden...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2006 15:40 #81064 door
ik ben in mn studietijd jarenlang chauffeur op klassieke trouwauto's geweest, maar bracht ook klassieke cabrio's naar trouwlustigen om zelf naar het stadhuis te rijden; beide vormen van vervoer hebben hun voor en tegens; als je zelf wilt rijden, neem dan een auto waarin je opvalt, en dat doe je in een cabrio altijd beter dan in een sedan met z'n kleine raampjes; moet wel mooi weer zijn.....
overweeg anders een dagje rijden in een klassieker als huwelijkskado, heb je uiteindelijk veel langer plezier mee

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD