restauratie in polen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 08:04 #52116
door
restauratie in polen is gemaakt door
wie heeft er ervaring met restauratie door FIRST FLOOR in Polen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 15:18 #81231
door
Beantwoord door in topic restauratie in polen
Roland, ik heb zojuist even op de site gekeken. Ziet er goed uit. Het lijkt me een moeilijke beslissing. Voor een dubbeltje zit je doorgaans niet op de eerste rij. Ik zou First Floor eens vragen of je contact mag opnemen met de eigenaar van de rode Amazon en hem (of haar) naar zijn ervaringen te vragen. Graag verneem ik dan de uitkomst.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2006 16:19 #81230
door
Ik heb een paar artikelen over restauratie's gelezen in verschillende oldtimer bladen. Er schijnen hele goeie vakmensen aanwezig te zijn in Polen. Arbeidsloon is daar een stuk lager en met de milieu eisen nemen ze het niet zo nauw. Daarom een stuk goedkoper. First Floor is een gerenomeerd bedrijf, die zal zijn adresjes wel weten. Gebeurd tegenwoordig vaker auto's restaureren over de grens, tot in Nieuw Zeeland aan toe! Verchromen kan ook veel goedkoper in het buitenland (Polen, Tsjechie), en van betere kwaliteit als hier. Dit komt doordat ze het niet zo nauw met het milieu hoeven te nemen als hier. Maar ja, het milieu is ook wat waard niet waar?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2006 11:22 #81229
door
Hey, Ik overweeg hetzelfde maar dan met een Jeep dus mocht je al meer info hebben hoor ik graag van je. Groeten, Bart Bartvanrijt@gmail.com