dikke + voor scandcar !

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2006 09:23 #52107 door
dikke + voor scandcar ! is gemaakt door
Hallo volvo lui ! Ik weet niet zo goed of het op prijs gesteld wordt deze "reclame" te maken maar zie het niet als reclame maar meer als enthousiastme van een jonge (25) volvo liefhebber ! Ik heb 3 jaar geleden een amazone 123GT gekocht die op het oog een plaatje was. Prima nieuw in de lak en echt heel netjes, helaas was het een auto vol eeuh... verassingen zullen we maar zeggen haha. Motor bleek rot. Al snel kwamen er allerlei kleine roest plekkies rond de wielkasten naar voren. Gezien het zeer uitgebreide rekeningoverzicht van de vorige eigenaar kon ik me goed voorstellen waarom die er maar kort in gereden had. Kortom ik heb er de laatste 3 jaar zelf ook nog eens 5000 euro ingestoken om alles een beetje fatsoenlijk te krijgen. Mede door dit forum ook een hoop info gevonden en ben nu met veel plezier naar de afgelopen beurzen gegaan. Maar de conclusie, ik heb dus via scandcar een revisie kop gekocht en gemonteerd op mijn oude onderblok welke ook rot bleek te zijn. Dus nieuw onderblok geregeld. Bleek dat ik een lage compressie had. Balen natuurlijk want je geeft een hoop geld uit en steeds terugkerende problemen terwijl je afhankelijk bent van je mobiel geeft je af en toe de gedachte dat $^&*^#@ ding dan maar te verkopen ! Na wat telefonisch contact met scandcar heb ik ZEER netjes een nieuwe kop gekregen terwijl hij toch al iets buiten de garantie was. Ze hebben de auto een mooie beurt gegeven en hij draait echt als een zonnetje. Perfecte service dus ! Dikke plus voor scandcar dus !!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2006 11:13 #81274 door
Beantwoord door in topic dikke + voor scandcar !
Gefeliciteerd! En laat dit topic nu niet ontaarden in een 'garagespecial' over alle goede en slechte ervaringen met Scandcar en concullega's... ;-)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2006 15:36 #81273 door
Goede en slechte ervaringen delen is juist erg goed. Het zorgt er voor dat je als koper op je hoede blijft, en dat bedrijven hun best zullen doen om goede service te verlenen. Zolang alles maar netjes geformuleerd blijft, zonder uitroeptekens en andere tekens die bijvoorbeeld boosheid kunnen weergeven. Houdt het dus zakelijk en blijf bij de feiten.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2006 16:49 #81272 door
John van Scandcar zeker? Haha!

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2006 23:31 #81271 door
Aangemeld door Harry
Datum 1-7-2006 16:49:50
John van Scandcar zeker? Haha ==== Jep !! wereldvent ! Super service en allemaal "op zn brabants gezellig" haha, leuk voor een rotterdammer !! Zit er over te denken om de amazone te verkopen en een 245 station te kopen. Op gas, oldtimer, zelfde voordelen als de amazone maar toch voor de 25.000km per jaar iets praktischer !

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD