rammel2
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2006 13:19 #52100
door
rammel2 is gemaakt door
Hoi, bedankt voor de vele reacties. Het gaat inderdaad goed met zo'n Volvo tussen zes Citroens. Ik wil er aan toevoegen dat mijn zoon in Utrecht woont en ik het geluid het beste kan lokaliseren als ik achter de voorwielen onder de auto ga. Ik vermoedde dus eerst de uitlaat maar die is het zeker niet. Jullie haden het over de rembekrachtiger, zit die standaard op een 66er Amazone?? Hoeveel tijd kost het ongeveer om een versn bak te wisselen en wat kosten die ong gebruikt?? Ik kan de bezorgdheid van sommigen wel delen maar je kunt de jeugd niet altijd meer stoppen. bedankt voor de voorgaande reacties
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2006 14:22 #81317
door
Beantwoord door in topic rammel2
Of een rembekrachtiger in 66 al standaard was dacht ik niet. Mijn 65'er heeft er in ieder geval geen. Alleen de bak wisselen doe ik in iets van twee uur. Het enige speciale dat je nodig hebt is een inbusdop 3/8" voor de bouten waarmee de bak aan het koppelingshuis zit. Met een gewone inbussleutel kom je er niet bij. Tweedehandsbak heb ik al voor 25-50 euro te koop gezien. M40 bakken gaan zelden stuk en halen vaak intergalactische kilometrages. Ik heb wel eens een druklager vervangen dat ook behoorlijk rammelde.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2006 08:38 #81316
door
Beantwoord door in topic rammel2
Fijne vacantie en goede reis!!