chassis- en serienummer

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2006 11:54 #52058 door
chassis- en serienummer is gemaakt door
Ik wil graag lid worden van de vereniging. Nou moet ik op het aanmeld formulier op de site mijn chassis- en serienummer invullen. Het chassisnummer staat op m'n papieren, waar vind ik het serienummer van m'n 142?
En als ik het chassisnummer wil invoeren op de site zijn er te weinig karakters beschikbaar (ik mag maar 10 karakters invullen terwijl het chassisnummer er 15 heeft). Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2006 13:44 #81545 door
Beantwoord door in topic chassis- en serienummer
het serie nummer staat meestal voor het chassisnummer op de papieren, tussen beide nummers staat de letter van de serie.
het eerste gedeelte ( wat zal beginnen met 142... is het serienummer, het gedeelte achter de letter is het chassisnummer.
Als je het herkend dan is het invullen van het aanmeldingsformulier eenvoudig en heb je voldoende karakters om het in te vullen.

Marcel van Soest
ledenadministratie

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2006 14:20 #81544 door
Ok, bedankt Marcel, maar dan kom ik toch nog een cijfer te kort. Ik heb een deel van 7 cijferst (beginnende met 142) dat dus het serienummer is, dan een U (de serieletter?) en dan nog eens 6 letters (het chassisnummer?). Als ik beide nummers omdraai past het wel overigens, maar dat lijkt me niet correct.
Nogmaals dank, Hugo

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2006 13:15 #81543 door
Ok ik heb me aan proberen te melden via de site, met de nummers omgedraaid zoals ik beschreef, omdat dat de enige manier is waarop de cijfers passen. Maar nu klik ik op 'versturen' en dan kom ik op een 'under construction' pagina. Ofwel het is niet gelukt? Of toch? Hoe kan ik me anders aanmelden?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2006 23:38 #81542 door
stuur de gevraagde gegevens op naar ledenadministratie@v44.nl

Dan zal ik je inschrijven

Marcel