dif. revisie

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-07-2006 09:20 #52045 door
dif. revisie is gemaakt door
Ik wil mijn 145 dif vervangen voor een standaard 140 dif om de toeren wat te reduceren.
Nu heb ik al een complete as liggen, hier zit alleen helaas wat speling op. Nu heb ik gelukkig geen last van 2 linker handen, maar ik hoorde dat een revisie niet echt bepaald een werkje is wat je zelf wil doen. Het lijkt mij gewoon een kwestie van proberen en goed uit shimmen, wat dus betekent een paar keer in en uit elkaar halen voordat het goed is. Of heb ik dat mis?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-07-2006 13:48 #81616 door
Beantwoord door in topic dif. revisie
Ik weet niet hoeveel werk het bij een 140 is, maar zou je anders niet gewoon die andere as monteren en proberen? Speling is niet abnormaal, straks haal je het boeltje los en gaat er per ongeluk wat fout? Speling gaat er vaak al uit doe het voorste lager te vervangen en de gebruikte shims weer monteren.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2006 11:42 #81615 door
Kom op mensen, verder niemand ervaring ermee?
Iemand een idee wat een revisie kost. gewoon uitproberen is ook lastig, als je alles al gemonteerd heb en dan constateren dat hij versleten is.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2006 15:57 #81614 door
Vraag eens bij Norddrive in Drachten. Zal er zelf niet aan beginnen. Je moet veel ervaring hebben om het in een keer goed te doen.