site amsterdam-beijing
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 13:46 #52044
door
site amsterdam-beijing is gemaakt door
Op de site van het 1800ES register kan je doorlinken naar het verslag van de rally.
www.volvo1800es.nl/
www.volvo1800es.nl/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 14:42 #81633
door
Beantwoord door in topic site amsterdam-beijing
Zag gisteren al de eerste uitvaller op televisie, nog voor die de Nederlandse grens over was.. Geen Volvo overigens, maar wel een auto waar 2000 arbeidsuren ingezeten hebben en die helemaal klaargemaakt was voor de 17.500 kilometer. Toch tragisch, vooral aangezien het een domme fout was (zag tegenligger niet op tijd bij het linksafslaan naar tankstation op provinciale weg).
<br><br>
Wel leuk om te zien trouwens,dat programma. En veeeeel volvo's natuurlijk, kattenruggen, amazons en een P1800.
<br><br>
Wel leuk om te zien trouwens,dat programma. En veeeeel volvo's natuurlijk, kattenruggen, amazons en een P1800.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 20:25 #81632
door
Ja, elke dag een half uurtje vermaak met klassieke auto's! Dat ongeluk was wel bizar inderdaad. Daar moet je toch ff niet aan denken...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 20:45 #81631
door
Sja dat het allemaal ERG goed is opgezet vind ik ook maar kom op zeg, 55000 euro alleen al om mee te rijden. ERG lullig voor die kerel, echt waar dat gun je iemand niet die daar 2 jaar voor gezwoegd heeft maar ik kan weinig lol zien in de rallye alleen al door de belachelijke decadentie die er van af straalt.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 20:52 #81630
door
Mee eens, het is echt be-lach-e-lijk veel geld! Het lijkt ook meer een show van: "kijk eens hoeveel geld ik heb, want ik kan meedoen". Maar goed, het schijnt ook voor het goede doel te zijn...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2006 21:20 #81629
door
www.teamschatvaneekeren.nl/
Dit is de website van het team dat met een Amazon meerijd. Mn vriendin werkt bij de bakkerij die het team sponsort en vertelde doodleuk dit verhaal en laat de website zien... <br> Dus ik meteen: Waaah, een Amazon!! <br>
Grappig...
Dit is de website van het team dat met een Amazon meerijd. Mn vriendin werkt bij de bakkerij die het team sponsort en vertelde doodleuk dit verhaal en laat de website zien... <br> Dus ik meteen: Waaah, een Amazon!! <br>
Grappig...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2006 09:35 #81628
door
Er rijden relatief zeer veel Volvo's mee, ik geloof een stuk of 10 (op 85 auto's totaal), veel katteruggen en amazons. Wat ik wel zeer typisch vond, bijna knullig eigenlijk, is dat er een aantal auto's al problemen ondervond nog voor ze Nederland uitwaren, dingen die toch voorzien hadden moeten worden als je 17.500km gaat rijden. Zo was er een auto die veel te heet werd omdat er een beschermingsplaat onder de motor was aangebracht, een Dodge met een versnellingsbak die raar deed, etc. Op zich niet vreemd natuurlijk, maar als je zo'n rally gaat rijden ga je toch eerst nog wel even een weekendje parijs doen ofzo, om te kijken hoe de auto zich houdt?<br><br>
Die inschrijfprijs is inderdaad idioot hoog, zorgt ervoor dat het echt een rally voor een elite wordt. Maar desalnietemin erg leuk om naar te kijken!<br><br>
Die inschrijfprijs is inderdaad idioot hoog, zorgt ervoor dat het echt een rally voor een elite wordt. Maar desalnietemin erg leuk om naar te kijken!<br><br>
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2006 09:42 #81627
door
je gaat mij toch niet vertellen dat ik de reis niet via internet kan volgen. Nergens kan ik info vinden over de reis nu ze al 4 dagen onderweg zijn. Dan hadden we het tijdens route 66 vorig jaar toch veel beter voor elkaar met die geweldige website. Maar misschien kijk ik niet goed. Heeft iemand een tip?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2006 10:03 #81626
door
Wat mij betreft ieder zijn ding. Wanneer je (financieel) succesvol bent, mag je dat ook laten zien. Voor de kleine zelfstandige (waar ik zelf toebehoor) verwijs ik nog naar:
amsterdamdakar.com/dakar/Article.aspx?aid=155
De trip is zeker mogelijk met een 544/Amazon/140 oid van EUR 500,--. Kijk maar naar onze amazon op www.amazonforkids.nl . Heeft overigens iemand tijd & zin om ons businesplan (powerpoint) op het forum plaatsen? Dan wordt helemaal duidelijk wat de idee is. Groet Cander lidnr 10018
De trip is zeker mogelijk met een 544/Amazon/140 oid van EUR 500,--. Kijk maar naar onze amazon op www.amazonforkids.nl . Heeft overigens iemand tijd & zin om ons businesplan (powerpoint) op het forum plaatsen? Dan wordt helemaal duidelijk wat de idee is. Groet Cander lidnr 10018
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2006 10:52 #81625
door
Jeroen:
www.abr2006.com/
is de officiele website, maar die echt bagger. Een keer goed gemaakt met veel info, maar hij wordt niet geupdate kennelijk, want het nieuws is nog voor de start voor het laatst aangepast. Een beter plek is
www.rtl7.nl
(even doorzoeken naar het juiste programma), daar kun je ook online video's bekijken van de etappes, volgens mij zelfs nog voor ze op tv verschijnen (dagelijks rond 20.00, en herhaald rond middernacht). Ook staan er 'foto's van de dag' en dergelijke.
<br><br>
Maar toch, voor 55.000 euro had je toch nog wel een iets leuker mediaoffensief mogen verwachten, live beelden bijvoorbeeld, on-car-cams, etc..
<br><br>
Maar toch, voor 55.000 euro had je toch nog wel een iets leuker mediaoffensief mogen verwachten, live beelden bijvoorbeeld, on-car-cams, etc..