amsterdam bejijng
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2006 20:56 #52025
door
amsterdam bejijng is gemaakt door
Op het ogenblik is er op RTL 7 een oldtimer rally van Amsterdam naar bejijng hierin rijden ca. 10 volvo's mee, leuk om te zien . verder snoek / mehari / Renault 4/ Rols roys en nog veel meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 00:12 #81726
door
Beantwoord door in topic amsterdam bejijng
Morgen is het minder leuk....... Dan gaat er een amazon in vlammen op zag ik in het voorstukje.......
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 07:21 #81725
door
Zag het stukje inderdaad ook voorbij komen. Zag er heftig uit, daar wordt je niet vrolijk van. Zou de oorzaak een gesprongen brandstofleiding kunnen zijn of een lekkende carburateur?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 10:23 #81724
door
En het ging zo goed met de Volvo's! Vanavond zeker kijken!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 10:44 #81723
door
Ik zit wel aan lekkende brandstofleiding te denken, brand wa sonder de motorkap. Al weet je het met deze auto's maar nooit, ze hebben er zoveel aan geprepareerd, wie weet is er wel hier of daar kortsluiting opgetreden. Ik ben benieuwd!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 13:28 #81722
door
Voorstukje zag er inderdaad heftig uit. Maar wie weet blijft 'ie nog op de weg.. Een paar dagen geleden is er een Simca frontaal op een andere auto gereden, en die rijd volgens mij inmiddels ook weer gewoon mee.. Al kan ik me voorstellen dat zo'n brandje een stuk desastreuzer is..
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 13:40 #81721
door
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 13:51 #81720
door
Jammer hoor. Eindelijk een keer een Amazon op tv en dan valt 'ie (waarschijnlijk) uit.. Zijn er nog anderen die het idee hebben dat de tv-momenten wel heel ongelijkmatig verdeeld zijn over de deelnemers? Een Amazon had ik tot voor het brand-fragmentje alleen nog maar zien langsrijden (terwijl er toch een stuk of vijf meerijden), terwijl sommige andere auto's nagenoeg elke dag in beeld zijn (bijv. die saab96 van LadiesFirst). Maarja, wellicht rijden de Volvo's gewoon te veel om goed te kunnen filmen 
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 16:00 #81719
door
Ik denk dat de TV-ploeg meer geïnteresseerd is in de ladies dan in de Saab...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 19:03 #81718
door
Inderdaad! Ladies first, nou, bij de cameraploeg denken ze volgens mij Ladies only...<br><br>
Maar goed, het programma hoef je sowieso niet dagelijks te kijken ben ik al achter, want het grootste gedeelte bestaat uit "oude" beelden. En dan die commentaarstem, daar begin ik me behoorlijk aan te ergeren! Infantiel gedoe!<br><br>
Dat de Volvo's zo weinig in beeld zijn, is alleen maar een goed teken. Die Mehari is elke dag op tv, maar die staan dan ook elke dag met pech. Wat een *** auto! Hahaha! :-o<br><br>Verder leuk programma hoor, zo voor het slapen gaan. Bizar trouwens dat het gewoon twee keer op een avond wordt uitgezonden! En dat elke dag! Hoe zouden de kijkcijfers zijn?
Maar goed, het programma hoef je sowieso niet dagelijks te kijken ben ik al achter, want het grootste gedeelte bestaat uit "oude" beelden. En dan die commentaarstem, daar begin ik me behoorlijk aan te ergeren! Infantiel gedoe!<br><br>
Dat de Volvo's zo weinig in beeld zijn, is alleen maar een goed teken. Die Mehari is elke dag op tv, maar die staan dan ook elke dag met pech. Wat een *** auto! Hahaha! :-o<br><br>Verder leuk programma hoor, zo voor het slapen gaan. Bizar trouwens dat het gewoon twee keer op een avond wordt uitgezonden! En dat elke dag! Hoe zouden de kijkcijfers zijn?