gezocht een goede en redelijk geprijsde amazone

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2006 20:12 #51965 door
Ik zoek een goede en redelijk geprijsde Volvo Amazone voor een redelijke prijs. Wie o wie heeft een leuke auto staan voor een beginnend hobbyist?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2006 20:18 #81991 door
Eigenlijk wilde ik ff wachten met het te koop zetten van m'n Amazon tot nadat ik op vakantie ben geweest, maar als je een mooie en in goede staat verkerende rode Amazon op LPG zoekt, mail me dan ff op lweekers[apestaartje]yahoo.com. En anders valt er op Markt, of Marktplaats e.d. nog genoeg te vinden...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2006 21:54 #81990 door
Ga je je Amazon verkopen Lennard? Of heb je er meerdere? Ik zie je namelijk regelmatig langskomen op het forum. Zou jammer zijn als je de Volvohobby zou beeïndigen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2006 14:05 #81989 door
Nee, ik heb maar één Amazon. Binnenkort dus geen meer. Daarmee beëindig ik m'n Volvo-hobby niet, want ik heb inmiddels al een tijdje een lekker ruime 240 Polar uit '92. Een youngtimer, zeg maar. OK, die heeft injectie, een katalysator en veel plastic, maar voor de rest is het duidelijk dat het ontwerp al heel wat jaartjes oud was toen ie van de band rolde. En daar heb ik ook al wat aan mogen sleutelen...
<p>
De Amazon rijd ik natuurlijk ook, maar ik vind het toch jammer dat ie het grootste deel van de tijd maar op de parkeerplaats staat, en dus heb ik besloten dat ie naar een andere eigenaar mag...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2006 14:23 #81988 door
Jammer, maar ik kan het begrijpen. Hopelijk blijf je het forum bezoeken, zodat we kunnen blijven profiteren van jouw kennis. Succes met de verkoop in ieder geval!