Volvo klassiekers - verzameling internet-filmpjes
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-08-2006 16:44 #51926
door Vincent Kroese (GAST)
Volvo klassiekers - verzameling internet-filmpjes is gemaakt door Vincent Kroese (GAST)
Hallo mede-forummers,
Zo nu en dan komen er hier linkjes te voorschijn naar Volvo-flimpjes op internet. Inmiddels heb ik zelf een <span style="font-style: italic;">Youtube playlist</span> aangemaakt waarin ik de mijn inziens leukste filmpjes verzameld heb. Mocht iemand interesse hebben in de filmpjes:
www.youtube.com/view_play_list?p=A352A308A66C8FDD
Het overzicht bestaat uit filmpjes van mensen die hun eigen al dan niet gepimpte (klassieke) Volvo gefilmd hebben, oude Volvo reclames, reclames van andere merken waar oude Volvo' s in voor komen, etc etc. Lang niet allemaal even boeiend maar er zitten er leuke filmpjes tussen. Het gaat uiteraard vooral om oldtimers, maar er zitten ook wel een paar filmpjes over modernere Volvo's tussen.
En nog een paar mooie filmpjes uit de jaren '60!!!, zelfs een over de assemblage van de Amazon!!! Die staan niet op YouTube, hier de link:
www.theautochannel.com/news/2006/07/10/014118.html
Mocht iemand nog een leuk filmpje tegenkomen met betrekking tot klassieke Volvo's die er nog niet op staat, dan stel ik een reactie natuurlijk zeer op prijs, dan voeg ik hem meteen toe!
Groet,
Vincent
Zo nu en dan komen er hier linkjes te voorschijn naar Volvo-flimpjes op internet. Inmiddels heb ik zelf een <span style="font-style: italic;">Youtube playlist</span> aangemaakt waarin ik de mijn inziens leukste filmpjes verzameld heb. Mocht iemand interesse hebben in de filmpjes:
www.youtube.com/view_play_list?p=A352A308A66C8FDD
Het overzicht bestaat uit filmpjes van mensen die hun eigen al dan niet gepimpte (klassieke) Volvo gefilmd hebben, oude Volvo reclames, reclames van andere merken waar oude Volvo' s in voor komen, etc etc. Lang niet allemaal even boeiend maar er zitten er leuke filmpjes tussen. Het gaat uiteraard vooral om oldtimers, maar er zitten ook wel een paar filmpjes over modernere Volvo's tussen.
En nog een paar mooie filmpjes uit de jaren '60!!!, zelfs een over de assemblage van de Amazon!!! Die staan niet op YouTube, hier de link:
www.theautochannel.com/news/2006/07/10/014118.html
Mocht iemand nog een leuk filmpje tegenkomen met betrekking tot klassieke Volvo's die er nog niet op staat, dan stel ik een reactie natuurlijk zeer op prijs, dan voeg ik hem meteen toe!
Groet,
Vincent
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
18-08-2006 17:34 #82096
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Volvo klassiekers - verzameling internet-filmpjes
Supervet! Vooral die Volvo Snowrace is erg mooi en ook die 142 die 200 km/u rijd is echt bizar! Ik zat even in een dipje wat Volvo betreft, maar na het zien van al dit mooi's weet ik weer waarom ik Volvo rijd: because it's a way of life!
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-08-2006 23:18 #82095
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Volvo klassiekers - verzameling internet-filmpjes
Inderdaad, die snow-race is wel een van de leukere filmpjes. Verder zijn de oude reclames natuurlijk geniaal.
Verder heb ik er net nog eentje bijgevoegd, van een Amazon die drie keer over de kop gaat tijdens een rally. Als Amazon-fan natuurlijk niet leuk om naar te kijken, maar wel spectaculair. Zoals altijd valt de schade aan de auto erg mee, maar er zit neem ik aan ook een rol-kooi in, dus laten we onze eigen auto's alsjeblieft met 4 wielen op de grond houden
NB: de Amazon komt voor van 01:30 tot 01:40, en bereid je vast voor op kl*te muziek tijdens het filmpje (helaas dus geen mooi B18 geluid).
Verder heb ik er net nog eentje bijgevoegd, van een Amazon die drie keer over de kop gaat tijdens een rally. Als Amazon-fan natuurlijk niet leuk om naar te kijken, maar wel spectaculair. Zoals altijd valt de schade aan de auto erg mee, maar er zit neem ik aan ook een rol-kooi in, dus laten we onze eigen auto's alsjeblieft met 4 wielen op de grond houden
NB: de Amazon komt voor van 01:30 tot 01:40, en bereid je vast voor op kl*te muziek tijdens het filmpje (helaas dus geen mooi B18 geluid).
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-08-2006 23:14 #82094
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Volvo klassiekers - verzameling internet-filmpjes
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.