VOD bereikbaarheid per mail

• Hendri Verveda (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2006 15:24 #51867 door Hendri Verveda (GAST)
VOD bereikbaarheid per mail is gemaakt door Hendri Verveda (GAST)
Misschien ben ik ongeduldig, maar ik heb dinsdag een mail gestuurd aan de beheerder van het VOD en nog geen reactie gehad. Nu kan het natuurlijk zijn dat de beste man niet elke dag z'n mail leest en beantwoord, maar ik zit nog maar sinds kort bij de club en ik weet dat dus niet. Misschien kunnen jullie de vragen die ik 'm gesteld heb wel beantwoorden.

1. Klinknagel ventilatieraam (17455)
Bij het VOD staat hiervoor een prijs genoemd van €2.20 / stuk. Bij scandcar kosten ze echter slechts €0.50 / stuk. Klopt de VOD prijs wel?
Zie ook:<span class="234575006-05092006"><font size="2" face="Arial"> volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/ad...words=17455+&x=0&y=0 </font></span><div><span class="234575006-05092006"><font size="2" face="Arial"><font size="3" face="Times New Roman">
</font></font></span>2. Tochtband (690587)
in VOD staat 2-deurs vermeld, maar in de CVI-catalogus staat 4-deurs vermeld. Bij de 2-deurs staat hetzelfde nummer en staat: "cut to size". Kan ik hieruit concluderen dat ik gewoon 2 van deze moet bestellen; 1 voor elke kant? Misschien dat voor een 2 deurs 1 stuks voldoende is of zo?

</div><div> </div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-09-2006 22:45 #82401 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic VOD bereikbaarheid per mail
<p>Hallo Hendri,</p><p>Die klinknagels zijn sowieso ondingen. Ik denk dat je het met een popnagel ook heel goed af kunt, dat heb ik tenminste wel gedaan. Ik heb het dan over de popnagels die in de staande profielen komt.</p><p> </p><p>Let bij het tochtband even op of het wel de versie is met het kunststofprofiel eraan vast genaaid. Dat is tegenwoordig ook weer leverbaar en veel gemakkelijker te monteren. Ook is de stof hiervan veel mooier.</p><p> </p><p> </p>

• Hendri Verveda (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2006 23:57 #82400 door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic VOD bereikbaarheid per mail
Dag Dries,

de betreffende klinknagel is voor het scharnier. Veel mensen hebben hier geloof ik gewoon een boutje in gedraaid. Bedoel jij de kleine klinknagels waarmee het scharnier aan het profiel vast zit? Die heb ik ook nodig, maar volgens mij heb je daar geen ruimte voor een popnagel, nietwaar?

Volgens de CVI-catalogus is dit nummer de uitvoering met kunststofprofiel. Hoeveel heb ik hier nu van nodig voor een 4 deurs sedan? 1,2,3 of 4 stuks?
Ik meen me te herinneren dat jij dit ook kunt leveren niet waar??

• Wilbert Verhoeven
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-09-2006 14:35 #82399 door Wilbert Verhoeven
Beantwoord door Wilbert Verhoeven in topic VOD bereikbaarheid per mail
<p>Je hebt gelijk. Het VOD bestaat uit 100% vrijwilligers , en de beheerder (reeds 70 jaar ) is welis waar een goed bekend met E-mail , maar is niet elke dag in het VOD.</p><p>een cc naar de vodmanager@v44.nl kan helpen , omdat die elke dag zijn mail leest.</p><p>We proberen er samen het beste van te maken .
</p>