Aanbiedingen kloppen niet altijd

• Han Beker (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2006 11:49 #51848 door Han Beker (GAST)
Aanbiedingen kloppen niet altijd is gemaakt door Han Beker (GAST)
Het is nu gecorrigeerd maar er stond op de site een hoofdkoppelingscilinder aangeboden voor een B18 bij de aanbiedingen voor maar 24 euro.
Dat vond ik zo goedkoop dat ik gebeld heb naar het VOD om te vragen of het wel klopte. Ja het klopte!
Ik heb dus besteld en alles keurig netjes thuisgekregen. Snel de rekening opengemaakt (er bleef een angstig vermoeden) en ja hoor: het klopte dus niet. Het was geen 24 maar 45 euro! Ik heb nu dus 21 euro bij moeten betalen.
Das niet alleen balen maar het roept bij mij ook de vraag op wat ik anders had moeten doen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
17-09-2006 12:08 #82479 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Aanbiedingen kloppen niet altijd
<p>Hoewel er vast geen rechten ontleend kunnen worden aan de prijslijst van het VOD, zou ik zeker contact opnemen met het VOD over deze gang van zaken. Als jij via de telefoon hebt gehoord dat deze prijs juist was, maar vervolgens een rekening kijgt waarbij je bijna twee keer zoveel moet betalen, vind ik dat zeer ongepast. Nogmaals, even contact opnemen en het probleem uitleggen. Wellicht zijn ze zo fair om die 21 euro te laten zitten. Het is immers hun fout!</p><p> </p><p>Succes en ik ben benieuwd naar de afloop!</p>

• Wilbert Verhoeven
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2006 20:28 #82478 door Wilbert Verhoeven
Beantwoord door Wilbert Verhoeven in topic Aanbiedingen kloppen niet altijd
Beste Han,
Ik heb dit verhaal meegekregen eergisteren, en pas toen kwamen we er achter dat er door een misverstand die lage prijs op het newt is verschenen. Begrijpelijk dat je teleurgesteld was. De fout ligt bij ons.
Stuur me een mailtje naar vodmanager@v44.nl met je gegevens , en we maken het verschil alsnog aan je over.
Lijk me allerzins redelijk.

Wilbert Verhoeven

• Han Beker (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-09-2006 11:22 #82477 door Han Beker (GAST)
Beantwoord door Han Beker (GAST) in topic Aanbiedingen kloppen niet altijd
Sportieve reactie van het VOD waar ik overigens alle lof voor heb.
Een prima georganiseerde onderdelen voorziening met behulpzame helpers!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD