Het verschil tussen Zweedse en Franse klassiekerrijders

• Arthur Vaanhold
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
23-09-2006 22:17 #51838 door Arthur Vaanhold
Vandaag een neoklassieke (nog net niet toegelaten als clubauto) Volvo gekocht en ik moest wel lachen toen ik het kenteken zag: 78-PV-DS.

Deed me direct denken aan een bestuursvergadering die we hadden bij van der Valk in de Bilt, een jaar of vijf geleden. We hadden gezien dat de Citroen DS-club die avond daar ook vergaderde.
Tijdens de vergadering was besloten om een aantal grotere klassiekerverenigingen te mobiliseren om de Fehac eens wat tegengas te geven, dus liepen we na afloop direct maar eens binnen bij de DS-club om de meningen te peilen.
Wat we daar aantroffen toonde overduidelijk het verschil aan tussen de Zweedse en Franse benadering: waar wij vergaderden met een kleine, efficiente ploeg van 5 man en op een avond een of twee colaatjes dronken zat daar een club van minimaal tien man, de ruimte vol sigarenrook, tafel vol hapjes en lekkernijen en vele flessen wijn. Kortom, een cultuurshock!
Een en ander stond overigens niet in de weg dat ons voorstel goed werd ontvangen en de bundeling van krachten uitstekend verliep.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-09-2006 22:24 #82510 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Het verschil tussen Zweedse en Franse klassiekerrijders
nou, je zou dan toch bijna DS gaan rijden..........

• Arthur Vaanhold
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
23-09-2006 22:44 #82509 door Arthur Vaanhold
Beantwoord door Arthur Vaanhold in topic Het verschil tussen Zweedse en Franse klassiekerrijders
Moet je wel in het bestuur/redactie/PR-commissie/Technische commissie...

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD