Prachtige Zeelandrit
- Fred Wijtvliet (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2006 10:11 #51837
door Fred Wijtvliet (GAST)
Prachtige Zeelandrit is gemaakt door Fred Wijtvliet (GAST)
<p>Ook dit jaar hebben we weer meegedaan aan de jaarlijkse Zeelandrit.
Het was weer een leuke tocht met een aantal leuke onderdelen erin. Vooral de behendigheidsproef was erg leuk. Zeker leuk om te kijken hoe iedereen dit aanpakt.
Organisatie en vrijwilligers bedankt en ga zo door!</p><p>Fred Wijtvliet</p>
Het was weer een leuke tocht met een aantal leuke onderdelen erin. Vooral de behendigheidsproef was erg leuk. Zeker leuk om te kijken hoe iedereen dit aanpakt.
Organisatie en vrijwilligers bedankt en ga zo door!</p><p>Fred Wijtvliet</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marcel van Soest
- Elite lid
-
Minder
Meer
26-09-2006 11:00 #82513
door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Prachtige Zeelandrit
<p>het was inderdaad weer een leuk evenement met ongeveer 80 inschrijvingen. D eproef was leuk en het was dus lastig om in ongeveer 50 seconden 250 meter te slalomen. Startplaats was weer bij de Volvo dealer in Goes met een zeer hartelijke ontvangst. De rit bestond uit 3 verschillende manieren van de weg zoeken, kaartlezen, bolletje pijltje en omschrijving. Volgend jaar zullen wij er weer bij zijn.</p><p> </p><p> </p>
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
26-09-2006 12:52 #82512
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Prachtige Zeelandrit
<p>Had mij wel opgegeven, maar kon door ziekte van de bijrijder op het laatste moment niet meedoen. In je eentje rijden en kaartlezen leek mij geen goed plan. Ben nog wel naar de finishplaats gereden en heb heel wat Volvo's kunnen aanschouwen. Helaas maar weinig bekenden gezien. Vooral mensen uit de regio zuidwest neem ik aan, dus weinig mensen uit 'mijn' regio midden
</p><p> </p><p>Volgend jaar wellicht wel in de gelegenheid mee te doen! </p>
- E.P. Vuijk (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-10-2006 14:13 #82511
door E.P. Vuijk (GAST)
Beantwoord door E.P. Vuijk (GAST) in topic Prachtige Zeelandrit
Ook wij hebben dit jaar voor de 3e keer meegedaan en weer was het een fantastische rit. Goed georganiseerd en gezellig als altijd. Alleen ben ik niet zo'n fan van het bolletje/pijltje systeem. de ingetekende kaart was heel goed te doen. Volgend jaar weer. Dan wonen we niet meer in de regio zuid-west maar we zijn zeker weer van de partij.