Gezocht garage omgeving Emmen

• Vincent Jans (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-10-2006 19:53 #51817 door Vincent Jans (GAST)
Gezocht garage omgeving Emmen is gemaakt door Vincent Jans (GAST)
<p>Aan het einde van deze maand moet onze 145 voor de keuring.Zelf woon ik er nog niet heel lang en vroeg me af of iemand suggesties heeft ofwel een garage kent.Het liefst wilde ik een voorkeuring laten verrichten om te weten waar ik aan toe ben. De auto zal in ieder geval uitgelijnd moeten worden ivm scheeftrekken. Groeten,Vincent</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-10-2006 16:31 #82582 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Gezocht garage omgeving Emmen
zie dat je weinig reaktie krijgt dus ik zal een poging doen; ik ken geen garages in Emmen, maar in principe kan je bij elke garage terecht die een apk-keurmeester heeft. Voorkeuren is niet nodig, gewoon laten keuren en als er afkeurpunten zijn weet je meteen wat je moet repareren. Het is bij oudere auto's aan te bevelen om het apk boek bij de rdw aan te vragen, voorkomt verrassingen en discussies. Uitlijnen is overigens geen apk punt, tenzij de auto scheeftrekt met remmen, dan is er iets anders aan de hand.

• Vincent Jans (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2006 09:14 #82581 door Vincent Jans (GAST)
Beantwoord door Vincent Jans (GAST) in topic Gezocht garage omgeving Emmen
<p>Bedankt Pieter,</p><p>De APK blijft toch een gebeurtenis waar niemand echt naar uit zal zien. Inderdaad maar gewoon laten uitvoeren en zien wat er van komt.</p><p>Groeten,Vincent</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD