Goede zaak, juiste beslissing!
- Dries Bakkenes
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-10-2006 13:03 #51786
door Dries Bakkenes
Goede zaak, juiste beslissing! is gemaakt door Dries Bakkenes
<p>Het Forum is nu een paar dagen in de lucht voor iedereen en gelijk zie je alweer dat het veel levendiger is geworden! Een groot gedeelte van de nieuw geposte artikelen is zoals te zien afkomstig van "Gasten". </p><p>Ik ben er wel blij mee, want het forum was wel erg stil de laatste 6 weken..........</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Toon Boelens (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-10-2006 13:14 #82734
door Toon Boelens (GAST)
Beantwoord door Toon Boelens (GAST) in topic Goede zaak, juiste beslissing!
Ja, en ook bij de gasten zitten klanten van je Dries ;0)
- Dop Dobbel (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-10-2006 15:46 #82733
door Dop Dobbel (GAST)
Beantwoord door Dop Dobbel (GAST) in topic Goede zaak, juiste beslissing!
<p>Inderdaad leuk dat jullie ook gasten toelaten tegenwoordig. Ik heb er maar gelijk even gebruik van gemaakt.</p><p>Maar nog wel even een positieve kritiek; het zou handig zijn als jullie er een echt forum van maken zoals de layout van bijvoorbeeld het volvo-forum of het volvo850forum dat leest allemaal net even lekkerder. Verder complimenten voor de info die voorlopig te vinden is. </p><p>iemand nog informaite op de volgende vragen: zie topic:
www.v44.nl/main.php?topic_id=30858&action=redirecttopic
</p>
- Hendri Verveda (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-10-2006 20:44 #82732
door Hendri Verveda (GAST)
Beantwoord door Hendri Verveda (GAST) in topic Goede zaak, juiste beslissing!
Tjonge.. het is er wel een stuk drukker op geworden met al die gasten! Goed zaak natuurlijk. Ik ben lid geworden net voordat het forum op slot ging voor niet leden, dus ik heb de situatie voordien niet meegemaakt, maar ik kan goed merken dat het nu een stuk drukker is hier!
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
17-10-2006 23:04 #82731
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Goede zaak, juiste beslissing!
<p>"Maar nog wel even een positieve kritiek; het zou handig zijn als jullie er een echt forum van maken zoals de layout van bijvoorbeeld het volvo-forum of het volvo850forum dat leest allemaal net even lekkerder."</p><p> </p><p>I rest my case...</p>
- Thomas Groeneveld (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-10-2006 23:37 #82730
door Thomas Groeneveld (GAST)
Beantwoord door Thomas Groeneveld (GAST) in topic Goede zaak, juiste beslissing!
<p>Mooie oplossing zo! Ik ben het wel een beetje met Bas eens, ik vond het vorige forum bijna nog duidelijker dan al deze rubrieken. </p><p>Vooral dat je niet meer terug gaat naar het beginscherm met de nieuwste onderwerpen, maar binnen de rubriek blijft. Ik zit altijd weer vreemd te kijken: waar komt die vraag nou plotseling vandaan enzo.</p><p> </p>
18-10-2006 09:54 #82729
door Marijn de Koning
Beantwoord door Marijn de Koning in topic Goede zaak, juiste beslissing!
<p>Ik ben ook blij dat ik nu mag reageren, alleen maar lezen is toch vrij passief natuurlijk...</p><p>Ben het ook met de anderen eens: een 'echt' forum zoals van phpBB werk lekkerder en overzichtelijker. Geeft ook een stuk meer mogelijkheden. Is er bovendien een manier om ingelogd te blijven?</p><p>Maargoed, dat is misschien weer de volgende stap... voor nu is dit alweer een leuke verbetering!</p>