vadis op marktplaats

• Remko An haack (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2006 18:10 #51781 door Remko An haack (GAST)
vadis op marktplaats is gemaakt door Remko An haack (GAST)
<p>op marktplaats staat vadis aangeboden voor 10 a 11 euro in Limburg ogf Brabant bij een zogenaamde mario scanu</p><p>heeft iemand ervaring met hem, is hij betrouwbaar vraag ik me dan af of ben je naar het storten je geld kwijt</p><p>ik hoor graag reacties.</p><p> </p><p>groet remko</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Arthur Vaanhold
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-10-2006 23:21 #82765 door Arthur Vaanhold
Beantwoord door Arthur Vaanhold in topic vadis op marktplaats
Geen ervaring met deze verkoper, maar Vadis wordt zeer regelmatig op DVD aangeboden, in het Engels en in het Nederlands. Vaak betaling nadat het is geinstalleerd en goed werkt, maar of het allemaal toegestaan is, betwijfel ik sterk.
Voor onze clubauto's heb je er niet veel aan, het oudste model is de 240, waarover ik overigens al lang van mening ben dat deze als type moet worden toegelaten...

Groeten,

Arthur Vaanhold

• Arthur Vaanhold
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-10-2006 23:22 #82764 door Arthur Vaanhold
Beantwoord door Arthur Vaanhold in topic vadis op marktplaats
Geen ervaring met deze verkoper, maar Vadis wordt zeer regelmatig op DVD aangeboden, in het Engels en in het Nederlands. Vaak betaling nadat het is geinstalleerd en goed werkt, maar of het allemaal toegestaan is, betwijfel ik sterk.
Voor onze clubauto's heb je er niet veel aan, het oudste model is de 240, waarover ik overigens al lang van mening ben dat deze als type moet worden toegelaten...

Groeten,

Arthur Vaanhold

• Karel De Groot (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2006 11:10 #82763 door Karel De Groot (GAST)
Beantwoord door Karel De Groot (GAST) in topic vadis op marktplaats
Volstrekt illegaal natuurlijk dit soort gekraakte versies. Helemaal kwalijk om dat tegen betaling aan te bieden.

Wil je toch illegaal gaan, pluk het dan gewoon zelf van internet. Kijk maar eens naar een programma als Bittorrent en verbaas je over wat er allemaal beschikbaar is. Ook de Vadis.

• Sjef Scandcar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2006 16:54 #82762 door Sjef Scandcar
Beantwoord door Sjef Scandcar in topic vadis op marktplaats
FoMoCo is momenteel erg aktief met het juridisch aanpakken van het (mis) gebruiken van de naam Volvo en hun producten of productnamen. Claimen van Eur 25.000 en meer + alle juridische gevolgen zijn niet aangenaam. U bent gewaarschuwd.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD