Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors
- Dries Bakkenes
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-11-2006 20:35 #51723
door Dries Bakkenes
Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors is gemaakt door Dries Bakkenes
<p>Een jaar geleden kregen wij een bekeuring voor het vergeten van de schorsing met als boete het onverzekerd rondrijden met een auto sie op onze naam stond. Het betrof hier een amazon die voor de sloop in de schuur stond en dus niet eens kon rijden. Toch kregen wij een bekeuring van maar liefst 320 euro. Wij hebben dit laten voorkomen en deze week is het voor geweest. Met als resultaat dat we een "strafvermindering" van 120 euro eruit hebben weten te slepen. Blijft nog een fikse boete van 200 euro staan, maar goed we hebben toch een beetje ons gelijk kunnen halen door een en ander daar bij de rechtbank uit te leggen.</p><p>Dus let op als je een auto geschorst hebt, verleng het tijdig!!!</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
10-11-2006 21:04 #82998
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors
Nou ja, is alle moeite in ieder geval niet voor niets geweest. Toch weer een tip voor andere mensen die dit overkomt!
- Edwin Jongejan
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-11-2006 13:15 #82997
door Edwin Jongejan
Beantwoord door Edwin Jongejan in topic Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors
Ik wist niet dat die boete zo ( belachelijk ) hoog was .Ben nu ook een grote klus aan het doen en m'n amazon staat al 2 jaar binnen . Ik kreeg laatst wel de herinnering binnen om te verlengen.Maar omdat ik toch weer in april de weg op ga ,liet ik 't maar zo,dacht ik .
Maandag maar meteen naar het postkantoor !!
Maandag maar meteen naar het postkantoor !!
11-11-2006 18:24 #82996
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors
<p>Lijkt mij wel verstandig, want ze zijn onverbiddelijk.........</p><p>Nog mooi dat je een herinnering hebt gehad.......</p><p> </p>
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-11-2006 13:24 #82995
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors
<p>dries, mij is van de week hetzelfde overkomen, een combi voor onderdelen die ergens achteraf gestald staat en gewoon vergeten te verlengen... tijdens een belletje naar het RDW met de vraag hoe en wat zei de vrouw me ook nog doodleuk "oja, hij is ook niet gekeurd zie ik, dat kost dan nog 75 euro extra... de acceptgiro komt vanzelf.</p><p>zo'n rechtzaak beginnen is dit veel werk/moeit/kosten of kun je het gewoon voor laten komen??</p><p> </p>
15-11-2006 21:46 #82994
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Uitslag rechtszaak boete 320 euro voor vergeten verlengen schors
<p>Je moet er even heen, en voor het geld dat je moet betalen doen ze alles
)))))) haha geintje.....</p><p>Nee, je moet even goed lezen wat er allemaal in je brievenbus valt en officieel bezwaar maken, maar is niet echt heel moeilijk.</p><p> </p><p>succes!!</p><p> </p>