Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
- Misha Hofkes (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2006 15:38 #51680
door Misha Hofkes (GAST)
Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e is gemaakt door Misha Hofkes (GAST)
<p>Heeft iemand deze handleiding of weer ie waar te downloaden ?</p><p>Eeuwige dank zal je deel zijn !</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2006 17:12 #83200
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
zou niet weten waar je het over hebt, zal je dus ook niet kunnen helpen, maar ben wel nieuwschierig: zou je me willen uitleggen wat een OMVL R90e is???
- jo jo (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-11-2006 17:29 #83199
door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
Even googlen en het blijkt een gasverdamper te zijn..
29-11-2006 18:34 #83198
door Ben Flierman
tinustuning.nl
Beantwoord door Ben Flierman in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
Ik zou zeggen: de rooie dropveter aan de rooie, en de zwarte dropveter aan de zwarte. Vacuumslang naar het mengstuk, en de koelwaterslangen even bypassen naar het verdamperhuis. Dan nog even de drukleiding vanaf de tank, en klaro.
tinustuning.nl
- Eric Wind (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2006 20:13 #83197
door Eric Wind (GAST)
Beantwoord door Eric Wind (GAST) in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
<p>Beste Mischa,</p><p>kijk eens op de sites van groot motorgas systemen
www.gms.nl/
of op de nederlandse importeur van OMVL , Vogels autogas </p><p>In Son (Eindhoven)
www.vogelsautogas.nl/
.</p><p>Op deze sites staan PDF files met uitleg en onderhoud van de OMVL verdamper.</p><p>De laatste zou je ook kunnen bellen, zeer vriendelijk, behulpzaamen betaalbaar bedrijf (spreek uit ervaring).</p><p>succes, John</p>
- Misha Hofkes (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2006 21:04 #83196
door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
<p>Ja, ik had al gekeken op vogelsautogas, maar kon toen niet bij de documenten. Vanaf huis gaat het wel, en ik zie dat dat door de firewall komt . Ik ga ze lezen,bedankt..</p><p> </p><p>En Ben: bedankt, maarrruuuuuuuh..</p>
- Theo Rutten
- Senior lid
-
Minder
Meer
30-11-2006 12:21 #83195
door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
<p>Interessante links...</p><p>Hoe zijn jullie ervaringen met de OMVL verdamper qua starten? Start hij vlot bij koude motor?</p><p>Zijn er betere verdampers?</p>
- Misha Hofkes (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-11-2006 18:39 #83194
door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit de betere verdampers zijn..
- Eric Wind (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2006 18:54 #83193
door Eric Wind (GAST)
Beantwoord door Eric Wind (GAST) in topic Gezocht: handleiding inbouw van een OMVL R90e
<p>Zelf rijd mijn 145 en mijn 164 op een OMVL 90e verdamper en tot mijn volle tevredenheid.</p><p>Als je een nieuwe verdamper wil aanschaffen is Vogels autogas de beste optie, zij importeren OMVL en zijn de goedkoopste qua aanschaf.</p><p>Informeer een in je buurt naar de nieuwprijs en kijk daarna voor de aardigheid eens op hun site naar de prijs.</p><p>Het scheelde mij minimaal €40,-</p><p> </p><p>succes, John </p><p> </p>