De forumberichten van 164 register onder forum V44??

• K.W. Stoel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-12-2006 20:08 #51645 door K.W. Stoel
<p>Heb ik de aankondiging gemist??</p><p>Ik zie na het intikken van 164 in het zoekveld de oude forumberichten van Volvo 164 register op het scherm verschijnen. Fijn!!! Maar dat mag wat mij betreft wel met wat meer trompetgeschal worden aangekondigd.</p><p>In ieder geval dank voor wie dat toekomt.</p><p>Groet</p><p>Klaas</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
17-12-2006 10:10 #83365 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic De forumberichten van 164 register onder forum V44??
Weet je zeker dat dit berichten van het 164 Register zijn? Volgens mij zijn het namelijk gewoon vragen over de 164 die op het oude V44 forum zijn gesteld...

• K.W. Stoel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-12-2006 16:15 #83364 door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic De forumberichten van 164 register onder forum V44??
<p>Ja Bas,</p><p>Ik twijfel nu toch ook. Schrijft het maar toe aan mij onhandigheid met de nieuwe website. Maar de wens is .... ik hoop toch binnen afzienbare tijd op de berichten</p><p>van het 164-register incl. de de overige info, want op deze sitie staat nog niet veel.</p><p>Groet</p><p>Klaas</p>

• Harry Loof (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-12-2006 22:15 #83363 door Harry Loof (GAST)
Beantwoord door Harry Loof (GAST) in topic De forumberichten van 164 register onder forum V44??
<p>Mail me eens op het webmaster adres ( webmaster@v44.nl ) wat je precies wilt en wat er allemaal digitaal van het forum beschikbaar is. </p><p>Dan kunnen we kijken of het kunnen importeren/converteren.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD