adres gezocht voor restauratie

• J. de Heus (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2007 16:26 #51587 door J. de Heus (GAST)
adres gezocht voor restauratie is gemaakt door J. de Heus (GAST)
<p>Hallo v44 vrienden,</p><p>Wie kan mij helpen aan een betrouwbaar adres om mijn volvo 144</p><p>te restaureren, graag reactie</p><p> j.de.heus@hetnet.nl </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2007 21:55 #83647 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic adres gezocht voor restauratie
<p>tsja, lijkt een makkelijke vraag, maar ik kan er op deze manier niet veel mee; hangt van veel factoren af, zoals het beschikbare budget; mag het wat kosten: totale body-off restauratie inkl techniek, interieur en electra of wordt het een budget verhaal. Alleen buitenkant? hoe is de staat van de auto nu? wat wil/kan je zelf doen? en ga zo maar door. Je zal je eerst moeten afvragen of een 144 een toraalrestauratie waard is, zoiets gaat al snel een veelvoud van de marktwaarde kosten; tenzij je een emotionele binding hebt met die 144 kan je overwegen een andere, betere te kopen; vaak is aan het eind van de rit een restauratie altijd duurder dan een gerestaureerde auto kopen tegen de gangbare marktwaarde</p><p>Maar ga eerst eens bij een paar restaurateurs op de koffie (neem je 144 mee) en al pratend kom je er achter wat de mogelijkheden zijn; begin bijvoorbeeld eens bij Slubo in Doetinchem of kijk op de links</p>

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-01-2007 22:48 #83646 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic adres gezocht voor restauratie
<p>Mocht je budget niet torenhoog zijn dan kan je eens langsgaan bij de koppeling in haarlem Zij gaan binnenkort wat dingen aan mijn amazon combi doen. Je moet wel wat geduld hebben want er is een behoorlijke wachtlijst. Het is geen commercieel bedrijf maar een arbeidsre&iacute;ntegratie projekt, dit betekend dus dat het wat langer kan duren. </p><p> www.de-koppeling.nl/ </p><p>Ik zou zeker eens bij wat bedrijven gaan kijken of het werk wat ze leveren je bevalt.</p><p>suc6!</p>

• Marcel Smelter (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-01-2007 15:35 #83645 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic adres gezocht voor restauratie
<p>Zelf ben ik ooit tot de conclusie gekomen dat het echt voordeliger is een goede harde ongerestaureerde auto te kopen. Het restaureren op zich is vaak vele malen duurder dan het kopen van een andere. Je zou de auto ook kunnen inruilen.Tenzij deze auto een bepaalde geschiedenis heeft. Hou er wel rekening mee dat een restauratie gewoon erg veel geld kost. Beter een dure goede restauratie dan en halve waar je uiteindelijk spijt van krijgt.</p><p>Ga anders eens bij 'de koppeling' langs. Ze werken met lagere tarieven omdat ze met 'apart' personeel werken, die werkervaring moeten opdoen. Maar verwacht geen uitverkoop prijsje.</p><p>succes!</p>

Amazon Combi '66

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-01-2007 23:30 #83644 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic adres gezocht voor restauratie
<p>Zelf heb ik geen ervaring met dit bedrijf, maar als je op de website van Toncar kijkt, zie je toch wel heeel erg mooie plaatjes en zo te zien zeer goed werk. </p><p>Zie Toncar restauratieprojecten </p><p>Vooral als je kijkt naar plaatjes van de restauratie van deze P1800 S , zeer indrukwekkend.</p><p>Maar het zal zeker een prijskaartje hebben. En of een 144 (je) dat waard is??</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD