Gestolen Amazon DM-48-10 blauw volvo 90.

• Thomas Groeneveld (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2007 11:59 #83688 door Thomas Groeneveld (GAST)
Beantwoord door Thomas Groeneveld (GAST) in topic Gestolen Amazon DM-48-10 blauw volvo 90.
<p>Tsjee, de brutaliteit van tegenwoordig. Technocon is zeer goed, zit dicht bij het vuur daar, als je dat eens in je auto hebt...</p><p>En echt, als je veel in je auto gestoken hebt, is het het zeker waard.</p><p>Verder; jouw amazon zitten dusdanig veel herkenbare details aan, dat als wij met z`n allen goed opletten, die auto wel weer terug kunnen vinden. Zo groot is het circuit nu ook weer niet. Ik houd m`n ogen open...</p><p>Sterkte!</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J.F.M. Heuvel (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2007 19:37 #83687 door J.F.M. Heuvel (GAST)
Beantwoord door J.F.M. Heuvel (GAST) in topic Gestolen Amazon DM-48-10 blauw volvo 90.
Ik ben erg verrast door jullie reacties. De Volvo is zeker niet lopend hier weggegaan,de sleutels hangen nog in de kast en het onmogelijk dat ze hem aan de praat kregen.Nee het is geen afgelegen schuur want deze is vastgebouwd aan ons huis en de buurlieden zitten er ongeveer 25 m vandaan. Butaal dus. We blijven hopen!!!!!

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
15-01-2007 22:50 #83686 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Gestolen Amazon DM-48-10 blauw volvo 90.
<p>Pff, wat een ellende! Natuurlijk houden we onze ogen open, maar wie zegt dat de auto nog in Nederland is? Er is vast wel een of andere maffiabaas uit Roemeni&euml; die een Amazon op bestelling laat jatten...???</p><p> </p><p>Nou ja, veel sterkte gewenst met het verlies van de wagen. Laten we hopen op een hereniging!</p><p> </p><p>EDIT: het is overigens wel heel makkelijk om iemand via de "Marktafdeling" van deze site te achterhalen. Alles staat er: Voorletters, achternaam, telefoonnummer, woonplaats. Koud kunstje om via www.spyderweb.eu het adres van de eigenaar te achterhalen. Ik zou het wel uit mijn hoofd laten om hier te adverteren. Marktplaats bijvoorbeeld is gelukkig een stuk anoniemer. Maar goed, dit ter info en om eens over na te denken voordat je hier een advertentie zet...</p>

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2007 23:22 #83685 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Gestolen Amazon DM-48-10 blauw volvo 90.
@Heuvel: Ik heb je mededeling ook even overgenomen op het forum van www.volvo-forum.nl , ik verwacht er niets van maar wie niet waagt...

<span style="color: rgb(0, 0, 255);"> www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=10584

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
19-01-2007 00:20 #83684 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Gestolen Amazon DM-48-10 blauw volvo 90.
<p>Voor mensen die hun auto beter willen beveiligen tegen het dievengilde:</p><p> </p><p><a target="_blank" href=" www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.200701...ti-diefstal_wielklem "> www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.200701...ti-diefstal_wielklem

Weet niet of het topkwaliteit is, maar het schrikt in ieder geval af.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD