Schakelaar aan achterzijde handschoenvak Amazon 1967
- Toon Boelens (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-01-2007 09:28 #51562
door Toon Boelens (GAST)
Schakelaar aan achterzijde handschoenvak Amazon 1967 is gemaakt door Toon Boelens (GAST)
Gisteravond heb ik het handschoenvak van mijn Amazon verwijderd zodat ik beter bij de kabelbevestiging van de kachelbediening kon komen. Nu blijkt linksboven aan de achterzijde van het handschoenvak een drukschakelaar (rond metaal met ronde witte drukknop in het midden) te zitten. Weet iemand of dit origineel is en waar deze schakelaar voor dient?. Hij is aangesloten, maar kan niet ontdekken dat er iets gebeurt als ik hem indruk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2007 09:42 #83762
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Schakelaar aan achterzijde handschoenvak Amazon 1967
komt mij niet bekend voor, zal wel later zijn aangebracht, dus de kabels volgen
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-01-2007 13:23 #83761
door Paul Franse
Life is what you make it!
Beantwoord door Paul Franse in topic Schakelaar aan achterzijde handschoenvak Amazon 1967
<p>Hallo Toon,</p><p>gezien de wat vreemde locatie van de knop heeft de vorige eigenaar wellicht een verborgen startonderbreker gefabriceerd.</p><p> </p>
Life is what you make it!
- Niels Bijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-01-2007 20:44 #83760
door Niels Bijl (GAST)
Beantwoord door Niels Bijl (GAST) in topic Schakelaar aan achterzijde handschoenvak Amazon 1967
<p>Beste Toon,</p><p>Behalve de trekschakelaar (uittrekken is licht aan) van de handschoenvak verlichting zit daar origineel geen schakelaar, er zit niet anders op dan de draden te volgen!</p><p>Niels</p>