Zoek amazon als trouwauto

• Anne Meinema (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2007 10:43 #51547 door Anne Meinema (GAST)
Zoek amazon als trouwauto is gemaakt door Anne Meinema (GAST)
<span class="postbody">Hoi,

In april hoop ik te trouwen en ik zoek een trouwauto voor deze dag. Ik zou graag, heel graag, in een Volvo Amazon willen rijden op mn huwelijksdag. Ik vind het en hele mooie en bijzondere auto.

Heeft u een een Volvo Amazon die ik zou kunnen huren voor een dag, over de prijs worden we het wel eens? Of weet u iemand die een auto heeft en deze weleens verhuurd? (liefst een beetje in het noorden van het land) Zou u dan willen mailen naar meinema@gmail.com ?

Groet, alvast bedankt,

Anne</span>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2007 16:22 #83816 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Zoek amazon als trouwauto
Als je even zoekt op 'trouwen' of 'trouwauto' in dit forum dan vind je wel eerdere topics met info. Ik weet verder wel iemand in Amersfoort die een prachtige roomwitte Amazon met rood interieur heeft staan, die adverteert ook met 'Amazon als trouwauto', zie:

www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...3D5026-40279-15698-0

Het is wel een tweedeurs, dus niet altijd even praktisch lijkt me voor de bruid en jurk, en ik weet niet of je ook zelf mag rijden... Wel een prachtige auto, echt in topstaat.

Succes verder met jullie zoektocht.

• Paul Franse
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-01-2007 17:17 #83815 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Zoek amazon als trouwauto
<p>Wij zijn in '99 getrouwd in een tweedeurs amazone waar voor de gelegenheid de passagiersstoel uit was gehaald. Dit is voor de bruid en de jurk een veel betere oplossing dan een vierdeurs.</p><p>Succes met de zoektocht.</p><p> </p>

Life is what you make it!

• Mike van Bemmelen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2007 20:47 #83814 door Mike van Bemmelen (GAST)
Beantwoord door Mike van Bemmelen (GAST) in topic Zoek amazon als trouwauto
Ik ben fotograaf ( hoofdzakelijk huwelijks reportages en portretten) en ben zelf gek op de amazon. Zelf heb ik vorige week mijn eerste amazon gekocht, ook om als trouwauto te gaan verhuren. Hij is retro blauw originele kleur ( kleurnummer 99 dacht ik) Als je interesse hebt, neem even contact op. www.fotografievanbemmelen.nl Ik heb de auto nog zo kort dat ik er nog miet eens foto's van heb staan op mijn site. Groet, Mike

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD