bereikbaarheid

• Rene Minnebo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2007 19:32 #51512 door Rene Minnebo (GAST)
bereikbaarheid is gemaakt door Rene Minnebo (GAST)
<p>Waar kan ik in godsnaam een E-mail adres(sen) of tel nr's van het bestuur vinden. Ben sinds kort lid en wil graag mijn lidmaatschap nr weten. Dit stond nl niet in het begeleidend schrijven die ik jl kreeg, ik heb het nodig omdat een GAST niet overal toegang heeft op het forum.</p><p>Heb wel een tel nr maar dan hoor ik een fax erg vervelend dus.</p><p>Heb ook onder bestuur op de site gekeken alleen 2 namen meer niet, clubblad kan ik niet meer vinden.</p><p>Wie kan me verder helpen.</p><p> </p><p>Groet Rene M</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ben Bergmans
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-02-2007 21:44 #83980 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic bereikbaarheid
Als je onder afdelingen>bestuur>bestuur kijkt, zie je alle bestuursleden met telefoonnummer en emailadres

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
06-02-2007 21:51 #83979 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic bereikbaarheid
<p>Dat zie je alleen als je bent ingelogd!!! Anders zie je alleen foto's en namen. Geen adressen en telefoonnummers. Zal wel uit privacy oogpunt zijn, maar dat je vervolgens als gast (lees potentieel lid!!!!!) niet even contact met iemand van het bestuur kunt opnemen, is toch wat raar. Of zie ik dat verkeerd??</p><p>Als gast kunt je hier in ieder geval wel bij: Informatie --> Lid worden of registreren --> Lid worden van V44. Daar staan de volgende telefoonnummers:</p><li>Truus Funcke, tel. 050-3091189, of </li><li>Arnold van der Meulen, tel. 030-6913449 </li><p>Succes en welkom bij de vereniging!!</p>

• Vincent Oldenbroek (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
07-02-2007 10:31 #83978 door Vincent Oldenbroek (GAST)
Beantwoord door Vincent Oldenbroek (GAST) in topic bereikbaarheid
ik moet eerlijk zeggen dat men de site ook eens flink onder handen zou moeten nemen. Betere zoekfunctie ed. Het 164-register mag dan niet meer bestaan maar het is er alleen maar matiger op geworden naar mijn mening.

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
07-02-2007 13:24 #83977 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic bereikbaarheid
<p>Tsja Vincent,</p><p>je bent gast ( dus geen lid) en dat is prima hoor echter commentaar vanaf de zijlijn is natuurlijk vreselijk makkelijk. Het 164 register is opgegaan in de V-44 vereniging wegens problemen van organisatorische aard. Wordt lid van onze vereniging en wordt actief en kom met verbeterpunten, de toekomst van de V-44 vereniging wordt de komende maanden onder de loep genomen dmv een ledendag in April waar ieder lid wordt uitgenodigd om na te denken over wat er goed is en wat beter kan in de toekomst. </p><p>Wel wil ik nog opmerken dat de site zoals deze nu is beter benut kan worden echter ik weet ook dat er al veel tijd in gestopt is om de site te krijgen zolas hij nu is.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD