FAQ

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-02-2007 22:30 #51464 door René Minnebo (GAST)
FAQ is gemaakt door René Minnebo (GAST)
<p><span class="gen">Naar aanleiding van diverse discussies over het forum van de V44, heb ik toch een paar vraagjes die ik graag beantwoord zou zien.</span></p><p><span class="gen">1) </span><span class="gen"> <strong>Waarom wordt ik automatisch uitgelogd?</strong> <strong> </strong></span>

<span class="gen">2)<strong> </strong> <strong>Kan ik afbeeldingen plaatsen?</strong> (foto van mijn auto, bijv om iets te verduidelijken) Er staat iets in het menubalkje maar vindt dit niet echt duidelijk werk zelf met photobucket op ander forums, is een kwestie van kopieren en plakken en hij past automatisch de foto aan en binnen 5 sec staat ie op het forum.</span>

<span class="gen">3) <strong>Wie moet ik raadplegen ivm misbruik en/of legale zaken toepasselijk op dit forum?</strong> </span></p><p><span class="gen">4)<font color="#00ccff"> </font><strong>Hoe plaats ik een link op het forum,</strong> bijv. ik zie een advertentie staan en wil deze graag met de rest delen. Ik kan hem via eigenschappen kopieren en plakken maar dan heb je kans dat de link heel lang is. er is een simpelere manier waardoor je bijv. de tekst klikkie doen ofzo schrijft. Als iemand jou topic leest dan ziet ie meteen aan de kleur dat dit om een verwijzing gaat. Zie erg veel gekopieerde linken die niet werken. Heb gister van iemand op het forum uitleg gekregen hoe het wel moest, alleen met opschrijven en vervolgens op internet intypen ging sneller.</span></p><p><span class="gen">Het gros van de leden is opgegroeid met dit forum, maar ikzelf ken alleen de nieuwste variatie en ik loop gewoon vast op dit forum, en dat vindt ik jammer ik wil graag meedoen maar het kost me veel moeite om me te intreseren voor dit forum.</span></p><p><span class="gen">Ik hoop dat iemand me de vragen kan beantwoorden, en mocht het toch zo zijn dat het niet anders kan dan met een omweg bepaalde zaken op het forum te krijgen beperk ik me tot het lezen van de recent geplaatste berichten, maar daar is een forum niet voor bedoeld. </span></p><p><span class="gen">Ik wil verder geen discussie over het forum ontketenen, ik wil alleen uitleg over de bovengestelde vragen. </span></p><p><span class="gen">Verder wens ik de webmaster succes met het forum en misschien kan er tzt een uitleg op een apart scherm komen hoe de dingen werken op dit forum, is voor de nieuwkomer erg handig. </span></p><p>
</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-02-2007 07:48 #84281 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic FAQ
Over automatisch uitloggen heb ik geen antwoord, dat gebeurt na enige tijd?

Als je een bericht of een reactie plaatst, staan er direct onder de titelbalk een aantal opties: Bold, Italics, invoegen link, verwijderen link, invoegen plaatje, kleur etc.
Om een plaatje in te voegen kom je in een menu waar je een foto op het net kan kiezen. Als de foto nog niet op het net staat, kan je hem eenvoudig kopieren naar een bestaande of nieuwe map op de server. Een stap extra, maar goed te doen. Enige probleem kan het beheer van deze server-plaatjes zijn.

Legale zaken of misbruik moeten - neem ik aan - in eerste instantie via de webmaster gemeld worden.

succes, Rob.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-02-2007 12:16 #84280 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic FAQ
oke ik ga het is proberen, alvast bedankt

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-02-2007 12:50 #84279 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic FAQ
<p>net ff geprobeerd een foto te plaatsen, lukte wel vanuit photobucket moest hem wel via het venster wat je te zien krijgt aanpassen (hoogte en breedte). Wel irritant als je meerdere foto's plaatst.</p><p>Wat niet lukte is vanuit mijn afbeelding te uploaden afbeelding is te groot, zal ook wel een manier voor zijn om dit aan te passen.</p><p> </p><p>Dus uit photobucket de link IMG kopieren en plakken in het venster, hoogte en breedte aanpassen en op oke drukken. Zijn meer handelingen als ik gewend ben, leer er wel mee leven denk ik.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD