Fijn om er weer eens bij te zijn
- Jasper van t Wout (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2007 22:42 #51427
door Jasper van t Wout (GAST)
Fijn om er weer eens bij te zijn is gemaakt door Jasper van t Wout (GAST)
<p>Heren, en spaarzame dames,</p><p>Na een afwezigheid van een paar jaar in amazoneland, maar weer eens een kijkje hier.</p><p>ben wat ontrouw geworden met een Jag XJ-6 Series 1 uit "71 voor dagelijks gebruik....,</p><p>Ook wel lekker rijden overigens. Zijn zo duur nog niet trouwens.</p><p> </p><p>Nu toch maar weer de Ama ter opknap. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...</p><p>Stond al jaren in de schuur met een inmiddels totaal gereviseerde mechaniek, </p><p>maar dat vervelende plaatwerk moest nog gebeuren.</p><p>Drie jaar stil staan bleek gelukkig geen punt te zijn.</p><p>Ik had de gloedjenieuwe motor met een flinke scheut olie in de zuigers weggezet...</p><p>Accu laden, sleutel om en binnen twee slagen een rookpluim </p><p>achter de auto waarmee ik de hele straat blauw zette.. </p><p>Duurt even voor die olie weg is uit het systeem....</p><p>Inderdaad, ongehoord onverwoestbaar.</p><p>Stemt me weer zeer tevreden over het rollen van de Volvo.</p><p> </p><p>groet,</p><p> </p><p>Jasper</p><p> </p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-03-2007 23:51 #84489
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Fijn om er weer eens bij te zijn
Welkom terug, en je hoeft je heus niet ervoor te schamen dat je een Jag rijdt in plaats van een Amazon.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- Jasper van t Wout (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-03-2007 00:21 #84488
door Jasper van t Wout (GAST)
Beantwoord door Jasper van t Wout (GAST) in topic Fijn om er weer eens bij te zijn
<p>Hai Siang,</p><p> </p><p>Die Jag viel in de categorie: kon `m echt niet laten staan.....</p><p>Best lekker, 3000 toeren bij 120 en dan met een drukje op het gaspedaal binnen no-time naar de 150.</p><p>Tja, 4,2 liter ( op gas 1 op 4,5......)</p><p>Als ik een beetje door heb hoe dit nieuwe forum werkt dan zal ik eens een plaatje uploaden.</p><p>Vind je leuk...</p><p> </p><p>Heb in de tussentijd ook nog 120K een 740 gereden. Uiteindelijk lekker lopend verkocht met een tellerstand van 630K....</p><p>Vandaar de remark ongehoord onverwoestbaar....</p><p>Die Jag heeft per maand meer kuren dan een volvo in een jaar....</p><p>Maar ach, elluk nadeel hep se foordeel....</p><p>groet,</p><p> </p><p>Jasper</p>