nooit meer een wasstraat

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-03-2007 09:46 #51423 door Rob Spoon
nooit meer een wasstraat is gemaakt door Rob Spoon
Helaas, nu is het te laat. Nooit gedacht dat een ruitenwisser compleet zou kunnen afbreken in een wasstraat. De antenne is eenvoudig losgeschroefd, maar met een ruitensisser heb ik nog nooit eerder problemen gehad...
Afgebroken dus, net onder de gekartelde rand waarop het buitendeel vastzit. Geen keus dus dan in het dashboard te duiken en dat onderdeel los te maken.

Grmbl.

Rob.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
10-03-2007 17:11 #84510 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic nooit meer een wasstraat
<p>Onze auto's zijn daar niet geschikt voor. Ik heb ook eens die fout gemaakt. Een nylon draadje bleef haken achter de chroomstrip op de motorklep. Weg chroomstrip. En als je klaagt wijzen ze op een minuscuul bordje met de tekst: alles is voor eigen risico. Het is mogelijk alleen het asje door een tweedehands te vervangen, hoef je niet het hele machanisme los te halen.</p><p> </p>

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-03-2007 18:06 #84509 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic nooit meer een wasstraat
Klopt, het asje is een apart onderdeel. Ik heb er nu een M4 in getapt en een rvs draadeindje erin. Het kleine klemringetje dat de bediening vasthoudt is helaas stuk en de vervanger is weggesprongen. Komende week dus maar een nieuw ringetje erin pielen en kijken of alles meedraait en vooral ook mee blijft draaien.

Als iemand het asje voor me heeft en dat kan meenemen naar Schagen of opsturen, graag. Het is de linker (uiteraard, wet van behoud van ellende), van een 145 uit 1970. In modeljaar 1973 is het systeem veranderd.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD